Hop til indhold

Akut. Sibirien Husky skal have nyt hjem idag.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Har lige talt med hende der har hunden og hun siger, at det er simpelthen en superskøn vovse. Lovede at dele den alle de steder jeg kender til.

 

Og så kan jeg selvfølgelig heller ikke stave mere, der skulle jo Siberian :roll: i overskriften.

 

Taget fra: Giv mig et nyt kærligt hjem.:

 

 

Sibian Husky søger akut nyt hjem, en veninde er stødt på en familie som er på vej til dyrlægen for aflivning af denne hanhund, da de ikke kan holde den inde på grunden -

 

Han er 1 år,

Kan med alle hunde, er særdeles familievenlig, og rigtig glad af sind.

Super skøn hund.

Han er uden stamtavle.

 

Rikke har fået et par timer til at finde evt ny ejer, da hun ikke selv må have dyr i sit hjem

 

Han gives væk, - Han er på Nord Falster / 4 kilometer fra Vordingborg. i Orehoved

 

Jeg er absolut ikke tilhænger af disse NU ELLER AFLIVNING annoncer, men sagen er at Rikke fandt hunden i sit eget hjem, hvor var den på løbetur fra familien og da hun afleverede den retur, blev hun informeret om at den sku aflives idag, og at hun ku få 2 timer til at finde ny familie.

 

Ring til Rikke på tlf

81615748

 

Ikke mulighed for fotos eller andet, og kun direkte kontakt på nummeret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Manden er total usamarbejdsvillig... aahhrrr nogen gange ville det være nemmer at være singel :damn:

 

Jeg ved ikke om den kan tages i pleje, men ellers så prøv, at ring til Rikke. Hunden er hos hende og det eneste hunden "fejler" er at den var havnet hos nogle mennesker, der åbenbart ikke havde sat sig ind i , hvad det vil sige, at have en Husky.

 

Er der ikke et eller andet husbond gerne vil have, som du måske kunne lokke med :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om den kan tages i pleje, men ellers så prøv, at ring til Rikke. Hunden er hos hende og det eneste hunden "fejler" er at den var havnet hos nogle mennesker, der åbenbart ikke havde sat sig ind i , hvad det vil sige, at have en Husky.

 

Er der ikke et eller andet husbond gerne vil have, som du måske kunne lokke med :slem:

 

Jeg har lige snakket igen med ham, og hans krav ville være at vi fik de 800 af ejerne - hvis vi selv skal aflever hunden på internat eller hvis der så alligevel er noget galt med den så den skal aflives.

Og i terorien er det jo heller ikke smart at tage en hund ind nu hvor Maya skal skånes, men mit hjerte bløder bare for hunden. kan slet ikke klare sådan noget

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige snakket igen med ham, og hans krav ville være at vi fik de 800 af ejerne - hvis vi selv skal aflever hunden på internat eller hvis der så alligevel er noget galt med den så den skal aflives.

Og i terorien er det jo heller ikke smart at tage en hund ind nu hvor Maya skal skånes, men mit hjerte bløder bare for hunden. kan slet ikke klare sådan noget

 

Nej, kan godt se, at tidspunktet ikke er det mest velvalgte. Men ja, det er synd, og Rikke ville ihvertfald gøre, hvad hun kunne, for at skaffe ham et nyt hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, kan godt se, at tidspunktet ikke er det mest velvalgte. Men ja, det er synd, og Rikke ville ihvertfald gøre, hvad hun kunne, for at skaffe ham et nyt hjem.

 

Men hvorfor ikke putte ham i et internat - kan godt se det på ingen måde er et godt sted for en husky - men sku da bedre end at blive aflivet...

Desværre kender jeg ingen der ville kunne tage en husky ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvorfor ikke putte ham i et internat - kan godt se det på ingen måde er et godt sted for en husky - men sku da bedre end at blive aflivet...

Desværre kender jeg ingen der ville kunne tage en husky ind.

 

 

Det har du helt ret i .

Så vidt jeg kan se på FB, Giv mig et nyt kærligt hjem, så er der et par der er interesseret i ham, men Rikke lovede, at ringe tilbage og give besked.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Har også haft en lille orm, kunne dog heller ikke tilbyde mere end midlertidigt hjem - har stået i køkkenet og spekuleret på hvordan jeg fik Anders overbevist :oops: Hvornår f....... kommer det kørekort til at få lov at købe hund, UDEN hovedet under armen :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også haft en lille orm, kunne dog heller ikke tilbyde mere end midlertidigt hjem - har stået i køkkenet og spekuleret på hvordan jeg fik Anders overbevist :oops: Hvornår f....... kommer det kørekort til at få lov at købe hund, UDEN hovedet under armen :evil:

 

Jaaaaa, se det kunne være SÅ fornuftigt...!!!!!! Utrolig man kan anskaffe sig en Husky også undre sig over den ikke bliver på matriklen... :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også haft en lille orm, kunne dog heller ikke tilbyde mere end midlertidigt hjem - har stået i køkkenet og spekuleret på hvordan jeg fik Anders overbevist :oops: Hvornår f....... kommer det kørekort til at få lov at købe hund, UDEN hovedet under armen :evil:

 

Jaaaaa, se det kunne være SÅ fornuftigt...!!!!!! Utrolig man kan anskaffe sig en Husky også undre sig over den ikke bliver på matriklen... :damn:

 

 

Ja, det kunne det, men tror bare, at det vil være svært, at praktisere 100% i virkeligheden. Men det ville da være rart, hvis kommende hundeejere satte sig lidt mere grundigt ind i hvad hunde egentlig kræver og om de kan opfylde de krav der følger med den race/blandingshund de har valgt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...