Tullemus Skrevet Juli 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 Har lige talt med hende der har hunden og hun siger, at det er simpelthen en superskøn vovse. Lovede at dele den alle de steder jeg kender til. Og så kan jeg selvfølgelig heller ikke stave mere, der skulle jo Siberian i overskriften. Taget fra: Giv mig et nyt kærligt hjem.: Sibian Husky søger akut nyt hjem, en veninde er stødt på en familie som er på vej til dyrlægen for aflivning af denne hanhund, da de ikke kan holde den inde på grunden - Han er 1 år, Kan med alle hunde, er særdeles familievenlig, og rigtig glad af sind. Super skøn hund. Han er uden stamtavle. Rikke har fået et par timer til at finde evt ny ejer, da hun ikke selv må have dyr i sit hjem Han gives væk, - Han er på Nord Falster / 4 kilometer fra Vordingborg. i Orehoved Jeg er absolut ikke tilhænger af disse NU ELLER AFLIVNING annoncer, men sagen er at Rikke fandt hunden i sit eget hjem, hvor var den på løbetur fra familien og da hun afleverede den retur, blev hun informeret om at den sku aflives idag, og at hun ku få 2 timer til at finde ny familie. Ring til Rikke på tlf 81615748 Ikke mulighed for fotos eller andet, og kun direkte kontakt på nummeret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 oohh nej.. kan det tages i pleje? eller skal det være et blivende hjem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Manden er total usamarbejdsvillig... aahhrrr nogen gange ville det være nemmer at være singel :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Manden er total usamarbejdsvillig... aahhrrr nogen gange ville det være nemmer at være singel :damn: Jeg ved ikke om den kan tages i pleje, men ellers så prøv, at ring til Rikke. Hunden er hos hende og det eneste hunden "fejler" er at den var havnet hos nogle mennesker, der åbenbart ikke havde sat sig ind i , hvad det vil sige, at have en Husky. Er der ikke et eller andet husbond gerne vil have, som du måske kunne lokke med :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Jeg ved ikke om den kan tages i pleje, men ellers så prøv, at ring til Rikke. Hunden er hos hende og det eneste hunden "fejler" er at den var havnet hos nogle mennesker, der åbenbart ikke havde sat sig ind i , hvad det vil sige, at have en Husky. Er der ikke et eller andet husbond gerne vil have, som du måske kunne lokke med :slem: Jeg har lige snakket igen med ham, og hans krav ville være at vi fik de 800 af ejerne - hvis vi selv skal aflever hunden på internat eller hvis der så alligevel er noget galt med den så den skal aflives. Og i terorien er det jo heller ikke smart at tage en hund ind nu hvor Maya skal skånes, men mit hjerte bløder bare for hunden. kan slet ikke klare sådan noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Jeg har lige snakket igen med ham, og hans krav ville være at vi fik de 800 af ejerne - hvis vi selv skal aflever hunden på internat eller hvis der så alligevel er noget galt med den så den skal aflives. Og i terorien er det jo heller ikke smart at tage en hund ind nu hvor Maya skal skånes, men mit hjerte bløder bare for hunden. kan slet ikke klare sådan noget Nej, kan godt se, at tidspunktet ikke er det mest velvalgte. Men ja, det er synd, og Rikke ville ihvertfald gøre, hvad hun kunne, for at skaffe ham et nyt hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Nej, kan godt se, at tidspunktet ikke er det mest velvalgte. Men ja, det er synd, og Rikke ville ihvertfald gøre, hvad hun kunne, for at skaffe ham et nyt hjem. Men hvorfor ikke putte ham i et internat - kan godt se det på ingen måde er et godt sted for en husky - men sku da bedre end at blive aflivet... Desværre kender jeg ingen der ville kunne tage en husky ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Men hvorfor ikke putte ham i et internat - kan godt se det på ingen måde er et godt sted for en husky - men sku da bedre end at blive aflivet... Desværre kender jeg ingen der ville kunne tage en husky ind. Det har du helt ret i . Så vidt jeg kan se på FB, Giv mig et nyt kærligt hjem, så er der et par der er interesseret i ham, men Rikke lovede, at ringe tilbage og give besked. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Der kommer nogen og kigger på ham i aften og der er flere på venteliste, så mon ikke, at det lykkedes, at finde ham et nyt hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Det var dejligt... :hjerte: så behøver jeg ikke have dårlig samvittighed, fordi vi ikke kunne tage ham... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Det var dejligt... :hjerte: så behøver jeg ikke have dårlig samvittighed, fordi vi ikke kunne tage ham... :blink: Nej da, det skal du ikke have ...men jeg kender det alt for godt selv, den der lille orm, der bliver ved med, at gnave i ens samvittighed, puha. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Har også haft en lille orm, kunne dog heller ikke tilbyde mere end midlertidigt hjem - har stået i køkkenet og spekuleret på hvordan jeg fik Anders overbevist Hvornår f....... kommer det kørekort til at få lov at købe hund, UDEN hovedet under armen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Har også haft en lille orm, kunne dog heller ikke tilbyde mere end midlertidigt hjem - har stået i køkkenet og spekuleret på hvordan jeg fik Anders overbevist Hvornår f....... kommer det kørekort til at få lov at købe hund, UDEN hovedet under armen Jaaaaa, se det kunne være SÅ fornuftigt...!!!!!! Utrolig man kan anskaffe sig en Husky også undre sig over den ikke bliver på matriklen... :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Har også haft en lille orm, kunne dog heller ikke tilbyde mere end midlertidigt hjem - har stået i køkkenet og spekuleret på hvordan jeg fik Anders overbevist Hvornår f....... kommer det kørekort til at få lov at købe hund, UDEN hovedet under armen Jaaaaa, se det kunne være SÅ fornuftigt...!!!!!! Utrolig man kan anskaffe sig en Husky også undre sig over den ikke bliver på matriklen... :damn: Ja, det kunne det, men tror bare, at det vil være svært, at praktisere 100% i virkeligheden. Men det ville da være rart, hvis kommende hundeejere satte sig lidt mere grundigt ind i hvad hunde egentlig kræver og om de kan opfylde de krav der følger med den race/blandingshund de har valgt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Eller krav til dem som sælger. Altså krav til ALLE, også det enkelte lille hyggekuld. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Opslaget er fjernet inde på FB, så mon ikke, at han har fået ny familie. Der var flere, der var interesserede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts