ridiger Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 Så prøver jeg igen..... Gårtur i Jelling skov med hund i Snor. Den 21 juli kl 12.00 Bubber og jeg vil gerne mødes til en hyggelig dag i Jelling skov, Da huset er lille mødes vi på Jelling natur legeplads. Der vil være et overdækket stykke hvor man kan sidde og hygge med evt medbragt kage og kaffe/the Der kan godt være lidt mudderet, så godt vandfaste trave sko anbefales... Jelling Skovvej, 7300 Jelling - Find vej - findvej.dk Skovlegepladsen ligger i Jelling Skov i en lysning, som opstod ved stormfaldet i december 1999. Tre billedskærere fra Hviderusland har lavet træskærerarbejder af to vikinger, der står ved legepladsen. Der er gynger, balancebomme, madpakkehus, bålplads m.m. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Hvis bilen er synet til den tid vil vi gerne med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Hvis bilen er synet til den tid vil vi gerne med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2012 Der er håb, ellers besøger vi jer senere. Savner dig og Bubber. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 [h=6]Er der nogen som vil være sød at skrive et indlæg for mig i tråden gåtur med ældre herre på lørdag at jeg desværre må aflyse. Kan ikke selv komme på hf og skrive det :-( Hilsen ridiger[/h] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 HALLO HALLO Hej, Rediger må dersværre aflyse gåturen Den 21 juli kl 12.00 . Rediger kan ikke komme logge ind på HF lige nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts