Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Så fik vi besøgt en fransk dyrlæge....

Featured Replies

Besvaret

Jeg troede, at Freya undlod at støtte på sin pote, fordi hun havde slikket det for meget i stress på bilturen. Men det blev ved - selv om hun ikke slikker.

Så vi tog til dyrlægen i dag. Det var ikke meget engelsk han kunne mestre, men min tidl. efterskolekammerat bor i Paris, og hun hjalp med at oversætte over telefonen. Han mente, at hun har haft knæet af led (hvordan dælen det kan være sket uden vi har opdaget noget ved jeg simpelthen ikke).

Hun fik noget medicin, og hvis der ikke er bedring om 5 dage, foreslår han røntgen og videre undersøgelser.

Det er i øvrigt billigere end i DK 37 Euro inkl. medicin.

Besvaret

Wow, ja, det var billigt!

Men stakkels Freya, øv - og så lige mens man er på ferie, så er det hele bare endnu mere besværligt og ikke særlig "trygt" - øv... Håber det snart er overstået, så Freya får det godt og I kan nyde resten af ferien i ro og mag :x:

Besvaret
  • Forfatter

Hun har fået det MEGET bedre. Det betyder så også, at hun er meget, meget aktiv og skal holdes i ro :roll:

Hun fik dog et par ture af 15 min. varighed i går. Hun bliver fuldstændig ulidelig at være sammen med ellers... Og hun halter ikke mere.

Besvaret

Det er jo bare dejligt :5up:

Ja, nogle gange kan det være pest eller kolera med det der holden i ro og en roligf tur i line er nok at foretrække frem for 10 balladerunder :-/

Jeg håber virkelig for jer, at det var det og nu går det bare den rigtige vej :x: