Hop til indhold

Bliver så trist... :-(

millemus
 Share

Recommended Posts

Jeg så for nogle dage siden, at TV3 stadig sender Hunde"hviskeren" :evil:

Det gør mig så vred og ked af det, at en person, der benytter sig af metoder som i mange tilfælde er ren og skær dyremishandling, får sendetid i TV!

Jeg har skrevet en mail både til TV3 og National Geographic hvori jeg gav udtryk for min harme.

Og mange andre har nok gjort det samme. Men desværre ser det ikke ud til, at det ændrer noget.

TV3 gjorde sig dog den ulejlighed at svare tilbage.

De skrev:

Hej Camilla Tak for din mail. Det er altid rart at høre fra seere, som har en holdning til vores programmer. Vi er klar over, at Hundehviskeren er et program, der deler vandene, og vi har ikke planer om at tage det af programmet af den grund. Mvh. xxxxx

Det gør bare så ondt at tænke på de hunde, der -pga. disse udsendelser - bliver udsat for lyskespark, elhalsbånd (som dog heldigvis er ulovlige her i DK), alfarulning, strangulering, stive fingre hakket hårdt ind på siden af halsen, hårde ryk i tynde liner anbragt på det mest følsomme sted, psykisk terror af forskellig art - og at hundene ofte bliver tillagt motiver, de ikke har (f. eks. et ønske om at dominere ejeren) - og derefter bliver straffet korporligt for dem :cry:

Hvad hulen kan man ellers gøre i et (spinkelt - I know) forsøg på at stoppe disse udsendelser?

Måske prøve at skrive til producenten?

Nej, det nytter desværre nok ikke noget. Man føler sig bare så magtesløs... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites