Ulla H Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 https://www.facebook.com/lene.hjuler#!/photo.php?fbid=10150967339071720&set=o.174585925910086&type=1&theater Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Ved ikke om alle kan se dette , eller det kun er Facebook brugerer, men denne lille ,sikkert cocker mangler huirtigt et hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Nej, hvor er han smuk og bedårende Håber han snart finder et godt og blivende hjem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Det håber jeg han gør. Fandt den på Face fra Rita , som jeg kender .Ellers en plejefamilie til en løsning kommer.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Hov Ulla, det er jo Victor, som jeg også har oprettet en tråd om.Det var da pudsigt. Håber virkelig han får et godt hjem for han er sådan en sød og kærlig hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Hej Maria Fik den på facebook via Rita og Lene Hjuler, som jeg kender fra Græske hunde. Og yndig er han. Min afdøde elskede cockerhan hed Victor, der er noget smukt ved det navn- for mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Hej Ulla. Så lever ham her godt op til navnet, for han er også noget specielt synes jeg. Havde vi ikke allerede to hunde, så havde jeg selv taget ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hudson Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 kan desværre ikke se billederne her eller på fB - men er meget intresseret - hvor i landet befinder hunden sig ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Jeg ved det ikke helt præcist men et sted mellem Aabenraa og Haderslev i sønderjylland vil jeg tro. Jeg kan prøve at spørge min chef i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hudson Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Er meget intresseret. Kan det lade sig gøre med et FOTO her i forum. Har prøvet linket på fb. Men er lukket for offentligheden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Er meget intresseret. Kan det lade sig gøre med et FOTO her i forum. Har prøvet linket på fb. Men er lukket for offentligheden. øhhh hvorfor er det så vigtigt hvordan hunden ser ud???? er det ikke mere vigtigt hvordan den er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Det er ikke længere aktuelt. Har i dag fået at vide, at søde Victor har fået et nyt hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts