Hop til indhold

Så er det bekræftet!

Novah
 Share

Recommended Posts

Der er hvalp på vej til os :banan: Opdrætter bekræftede forleden at NU er det 120% sikkert at tæven er drægtig og de forventes født i den første uge af august :klap:

Så er der bare den for****** ventetid indtil vi må tage en basse med hjem :rolleyes:

Jeg/Vi glæder os bare SÅ meget... Jeg kan næsten ikke vente og kigger nettet tyndt for hvalpetilbehør - Vi har smidt alt ud fra vores forrige hund, så der skal virkelig shoppes denne gang :lol:

Er der forøvrigt nogen der ved hvilken str. halsbånd jeg skal købe til en FB-hvalp? Synes det er lidt svært at bedømme hvor mange cm ca. den vil være, når den er 8 uger... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak :-D Ja det er en forfærdelig ventetid og vi har endda ventet fra allerede inden tæven blev parret, så er ved at være godt utålmodig nu :lol:

Måtte oven i købet besøge opdrætter for at klappe lidt på hendes hunde og få styret trangen lidt for et par uger siden :sjov:

En FB-hvalp er Fransk Bulldog... Kan da godt se nu, at man kan læse det som FaceBook - det er det ikke :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke!

Så er det nu at tiden på forunderlige vis går halvt så hurtig, som den ellers har for vane ;-)

Æhj jeg er misundelig. Det er altså en race, der i dén grad har fået grovcharmeret mig, så der bliver nødt til at flytte sådan en lille fidus ind her en dag :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja håber da også at tiden bare drøner afsted :blink:

Tak Hopsa, du må meget gerne måle halsbåndet, det er jo en hel videnskab sådan noget hvalpe tilbehør... Mindes slet ikke at der var så meget at tænke på sidst :roll: Måske er det fordi jeg har for meget tid til at tænke denne gang :lol:

Jeg har forøvrigt bestilt hvalp hos A'La'Coccios.

Link til indlæg
Del på andre sites