Novah Skrevet Juli 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2012 Der er hvalp på vej til os :banan: Opdrætter bekræftede forleden at NU er det 120% sikkert at tæven er drægtig og de forventes født i den første uge af august :klap: Så er der bare den for****** ventetid indtil vi må tage en basse med hjem Jeg/Vi glæder os bare SÅ meget... Jeg kan næsten ikke vente og kigger nettet tyndt for hvalpetilbehør - Vi har smidt alt ud fra vores forrige hund, så der skal virkelig shoppes denne gang Er der forøvrigt nogen der ved hvilken str. halsbånd jeg skal købe til en FB-hvalp? Synes det er lidt svært at bedømme hvor mange cm ca. den vil være, når den er 8 uger... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mokkah Besvaret Juli 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Tillykke med det... Og ventetiden er bare den værste... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Hvor dejligt...tillykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Hvad er en FB hvalp? Jeg tænker Facebook, men det er det jo nok ikke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LuiseN Besvaret Juli 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Fransk Bulldog, måske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Novah Besvaret Juli 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Tusind tak Ja det er en forfærdelig ventetid og vi har endda ventet fra allerede inden tæven blev parret, så er ved at være godt utålmodig nu Måtte oven i købet besøge opdrætter for at klappe lidt på hendes hunde og få styret trangen lidt for et par uger siden En FB-hvalp er Fransk Bulldog... Kan da godt se nu, at man kan læse det som FaceBook - det er det ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Fransk Bulldog, måske? Nårh ja :stupid: Bær over med mig, jeg er på arbejde, er træt og har fri lige om lidt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juli 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Ihjel hvor spændende tillykke med jeres kommende hvalp ja ventetiden er bare aaalt for lang, synes dog det bliver en del nemmere når hvalpene er født for så er det lidt mere håndterbart men bare i gang med at shoppe en masse hundeliv, det hjælper på ventetiden Hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Fortæl, fortæl! Hvor skal du ha' hvalp fra? Jeg kan lige måle det halsbånd som min mors hvalp fik på da hun var 8 uger, næste gang jeg kommer der hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret Juli 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Tillykke! Så er det nu at tiden på forunderlige vis går halvt så hurtig, som den ellers har for vane Æhj jeg er misundelig. Det er altså en race, der i dén grad har fået grovcharmeret mig, så der bliver nødt til at flytte sådan en lille fidus ind her en dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Novah Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Ja håber da også at tiden bare drøner afsted :blink: Tak Hopsa, du må meget gerne måle halsbåndet, det er jo en hel videnskab sådan noget hvalpe tilbehør... Mindes slet ikke at der var så meget at tænke på sidst Måske er det fordi jeg har for meget tid til at tænke denne gang Jeg har forøvrigt bestilt hvalp hos A'La'Coccios. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts