Anne E Skrevet Juli 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2012 "Hachiko, a dogs story" Simpelthen et must at se den, hvis du kan li hunde... men ha lige kleenex`ene klar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Jeg skal helt klart se den lige så meget som jeg skal se Marley and Me - dvs. slet ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Jeg tuede da jeg så traileren. så jeg tror ikke jeg skal se filmen, for så går det da helt galt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Jeg tuede da jeg så traileren. så jeg tror ikke jeg skal se filmen, for så går det da helt galt Samme her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 den er fantastisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Jeg tuede da jeg så traileren. så jeg tror ikke jeg skal se filmen, for så går det da helt galt Det var jeg også meget, meget tæt på (hvis min kæreste ikke havde siddet v/siden af, SÅ havde jeg helt sikkert gjort det!), så jeg springer også let og elegant over filmen på torsdag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts