Hop til indhold

Kedelig overraskelse hos dyrlægen


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Har lige talt med dyrlægen igen. Han siger, at Chase har normale hjertesammentrækninger for en hund i hans størrelse (hvilket betyder at hjertemusklen IKKE er svækket og dermed ikke tyder på DCM). Vi skal bare holde øje med at hans uregelmæssige hjerteslag ikke bliver værre, men dyrlægen var ikke mere bekymret end at han først vil tjekke igen om 6 mdr.

 

Jeg tror sgu jeg skal ud og investere i et stetoskop, så jeg selv kan tjekke jævnligt og ikke gå og bekymre mig unødigt. :genert:

 

Hvor er det bare dejligt, at han ikke fejler noget:banan:. Tror du skal holde dig fra et sådan køb. For så bekymrer du dig bare endnu mere, hvis du synes, der er noget, som lyder forkert, og da du ikke er trænet i at lytte til sådan et, så kommer man helt sikkert til at mistolke lydene - men er sikker på, at din dyrlæge vil takke dig for købet, da det helt sikkert vil give ham flere penge i kassen med de ekstra besøg, du uden tvivl vil lægge i hans praksis:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er det bare dejligt, at han ikke fejler noget:banan:. Tror du skal holde dig fra et sådan køb. For så bekymrer du dig bare endnu mere, hvis du synes, der er noget, som lyder forkert, og da du ikke er trænet i at lytte til sådan et, så kommer man helt sikkert til at mistolke lydene - men er sikker på, at din dyrlæge vil takke dig for købet, da det helt sikkert vil give ham flere penge i kassen med de ekstra besøg, du uden tvivl vil lægge i hans praksis:mrgreen:

 

:lol:

 

Det er vel lidt pest eller kolera - for hvis jeg ikke kan tjekke, må jeg jo også afsted, for liiige at være sikker. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...