Gæst Hga Skrevet Juli 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2012 Hej jeg vil høre om der er nogen der kan sige lidt om hvilket køn jeg skal vælge af hvalp. Jeg har en tæve på 5 år som er blandet Griffon/ mops hun er meget rolig. Så har jeg en han på snart 2 år som er blandet chihuahua/ pincher, ham er der krudt i men også en meget god hund. Den hvalp jeg skal have er en af de hvalpe som jeg har og hvor mine 2 andre hunde er forældre til. Håber der er nogen der kan give en ide om hvad jeg skal vælge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2012 Den er lidt svær. For risicoen er jo at uanset køn kan der komme indavlshvalpe ved at beholde een. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hga Besvaret Juli 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2012 Jeg får dem kastreret så det bliver ikke et problem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juli 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2012 jeg ville vælge en tæve og få hanhunden kastreret. hvorfor ved jeg ikke. hvordan har din hanhund det med andre hanner? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hga Besvaret Juli 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2012 Han har det godt med andre han hunde så længe de ikke er ældre ind ham. Har gået til hundtræning med ham og er legede han bedst med han hundene:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts