Hop til indhold

lidt hjælp til siden


Gæst RosenSs
 Share

Recommended Posts

Gæst RosenSs

hejsa

jeg er nu her på siden og jeg kunne rigtig godt tænke mig at være medlem i Löwchen gruppe da jeg lige har fået øjne op for denne race og kunne rigtig godt tænke mig at finde ud af om det er en hund der kan matche det jeg kan til bude :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst RosenSs

okey og mange tak :o)

jeg er vant til hundegalleri og der kan man blive medlem af de forskellige grupper så troede det også var sådan her hihi

fortæl endelig alt det du har lyst

jeg tro det er små 3-4 dage siden jeg kørte navnet og så måtte jeg jo i gang med at google for at det hvad det nu var for en :o)

 

jeg er kommende første gang hunde ejer og har brugt de sidste 2 år på at læse og lære så megt om hunde som muligt og har prøvet på at spore mig ind på vilken race der vil passe bedst på det jeg tror jeg kan tilbyde.

Jeg må godt nok indrømme at løven lyder til at være en helt fantastisk race men jeg har mine tvivl om den er for en som mig :o(

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg vil gerne fortælle, men jeg synes næsten, at du skal oprette en tråd i f.eks. löwchenforummet, med en lidt mere sigende overskrift, så de andre löwchenejere ikke overser dine spørgsmål - så kan du også beskrive lidt mere, hvad du kan tilbyde en hund, og hvad du er i tvivl om. vi har en 2 et halvt år gammel löwchen, vores første hund, og ham er vi i hvert fald virkeligvirkelig glade for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...