caro2001 Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Jeg synes jeg har læst et sted at en berner sennen ikke bliver mere end 6-6½ år gamle, jeg synes det lyder lidt mærkeligt, er i tvivl om det nu også passer, er der nogen der kan svare mig på det? I er også velkomne til at stille spørgsmål om noget:confused: Håber i har lyst til at svare/stille spørgsmål:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 ja, gennemsnitslevetiden er så lav på berner sennen, fordi der er massive helbredsproblemer i racen - bl.a. kræft. der er selvfølgelig også bernere der bliver ældre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Og udover kræft, så er det jo en stor og tung hund. Og de har generelt en kortere levetid end de små. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Juli 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Og udover kræft, så er det jo en stor og tung hund. Og de har generelt en kortere levetid end de små. Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Prøv evt. at stille dit spørgsmål nede i Berner-foraet. Der er nok mere sandsynlighed for at berner-folket ser det. Berner Sennen Bl.a. ligger der denne tråd, hvor bernerens alder diskuteres http://www.hunde-forum.dk/berner-sennen/18915-hvor-gammel-bliver-bernere.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts