Gæst RosenSs Skrevet Juli 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 Hejsa alle sammen jeg er bare lidt nysgerie og kunne da godt tænke mig at høre hvor mange af jer der komme til udstilling endten for at udstille eller bare kigge ? jeg selv har været så heldig at kunne lokke en veninde med lørdag så der regner jeg bestem med at jeg kommer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 Den i Vejen eller hvilken taler du om? Jeg kommer begge dage i Vejen for at løbe agility, kører med min søster, som skal udstille. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RosenSs Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 hov ja det fik jeg hvis ikke lige skrevet men ja mener den i Vejen ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 Jeg regner med at komme søndag for at kigge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RosenSs Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 Okey jeg tager der hen lørdag for at kigge og se om jeg kan komme lidt tætter på en beslutning om Hvilken race, jeg skal have når jeg en gang skal have en hund ) har har undersøgt en del forskellig racer efter hånden så det kunne være rigtig dejligt at bøde nogen og måske også få snakke lidt med forskellige opdrætter ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 Kommer måske til Vejen, hvilken weekend er det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RosenSs Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 det er denne her weekendt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 OK, så kommer jeg ikke, troede det var til sep. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RosenSs Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 okey Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 OK, så kommer jeg ikke, troede det var til sep. Den store udstilling i Vejen er i september. I denne weekend er det vist KSS (alle de små selskabshunde) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 Den store udstilling i Vejen er i september. I denne weekend er det vist KSS (alle de små selskabshunde) OK, så er jeg med, overvejer at komme til den i sep. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 ahh ok jeg kommer også først til den i sep. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 Hovsa, jeg tænkte også på den i september 15/16 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 Det er KSS i denne weekend....vi havde overvejet, men skal til Bremen i næste weekend, såååååå....vi springer over... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts