Hop til indhold

Hill's j/d vs. Specific CJD


Gæst DSD
 Share

Recommended Posts

Kloge hoveder, jeg har brug for lidt hjælp :lol:

 

Jeg har lige være ved dyrlægen og hente en ny pose foder, og kom hjem med en pose Specific CJD til Nicky, som er 18 uger gammel og med patella luxation på begge bagben.

 

Egentlig havde jeg lagt mig fast på Hill's j/d, men eftersom de kun havde 12 kg's poser, anbefalede sygeplejersken mig at prøve Specific i stedet.

 

Hill's havde jeg gransket hjemmefra, og da hun fortalte at indholdet var det samme som i Hill's - bortset fra lidt ekstra fiskeolie i Specific's, så tog jeg da bare det.

 

Nu sidder jeg så og sammenligner de to produkter, og synes der er en noget stor forskel! Ikke mindst, at Specific's ikke er anbefalet til hvalpe, hvilket Hill's er.

 

Bør vi benytte os af smagsgarantien, og bytte posen ud med Hill's i stedet? Jeg kan se der er forskel i værdierne, men hvor stor en betydning det har, er jeg slet ikke klar over.

 

På billedet står næringsværdierne. Specific til højre og Hill's til venstre

.Unavngivet2.jpg

Redigeret af DSD
Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes at specific ser bedst ud af de to. Der er mere omega 3 og 6 i samt gluccosamin, som han givetvis vil have godt af med de dårlige knæ

 

Ej, jeg har da fået byttet rundt. Det er Specific først og Hill's til højre :stupid:

 

Men jeg synes også at Hill's (som det så bliver når man bytter om på billederne :lol:) ser bedst ud. Hvordan sygeplejersken kunne mene de var ens, det begriber jeg ikke..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Ej, jeg har da fået byttet rundt. Det er Specific først og Hill's til højre :stupid:

 

Men jeg synes også at Hill's (som det så bliver når man bytter om på billederne :lol:) ser bedst ud. Hvordan sygeplejersken kunne mene de var ens, det begriber jeg ikke..

 

Nå ok - jamen så er det jo Hills den skal have.

Måske har hun valgt at tilbyde dig den anden grundet der er en pris forskel - jeg mener at specific er dyrere ? :vedikke:

Hvis det forholder sig sådan, så er det da noget frækt syntes jeg :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...