Gæst Malou-jan Skrevet Juli 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 Jeg bliver helt misundelig når jeg ser hundepatruljen i tv'et og ser hvad deres hunde kan. Jeg drømmer om At min hund skal blive ligeså god:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PMJ Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 Så må du hellere gå i gang med at træne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 Er i gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Vi snakkede også om her hjemme, at det kræver rigtig meget tid at træne hund, især hvis det er i sin fritid, hvor imod politiet også er så heldige at kunne træne i arbejdstiden... De er vildt dygtige:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts