Hop til indhold

Koda på Bornholm :D


NickiA
 Share

Recommended Posts

Woaw... 38 har set denne tråd og ingen har gidet at tage sig sammen til at skrive et eneste indlæg... hvor får man bare lyst til at smide indlæg herind.... Fedt

 

Chill out.. :lol:

 

Der er desværre ingen garanti på, at folk kommenterer de tråde, man opretter. Og det er jo kun et par dage siden, du lagde disse billeder ind. Mange kommer først på hf senere på dagen, eller færdes i andre underfora. Er selv ret dårlig til at tjekke Perle-trådene.

 

Men det ser da rigtig hyggeligt ud med strandtur. Og sikke en lækker Golden. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Chill out.. :lol:

 

Der er desværre ingen garanti på, at folk kommenterer de tråde, man opretter. Og det er jo kun et par dage siden, du lagde disse billeder ind. Mange kommer først på hf senere på dagen, eller færdes i andre underfora. Er selv ret dårlig til at tjekke Perle-trådene.

 

Men det ser da rigtig hyggeligt ud med strandtur. Og sikke en lækker Golden. :-D

 

Jeg er skam helt chilled :cool: men synes ligesom det har været et gennemgående tema i mine billedtråde at de ikke er blevet svaret på... tror jeg fik 1 hel kommentar til min sidste tråd, og så overvejer jeg da lidt om jeg så overhovedet gider bruge min tid på at lægge billeder ind :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er skam helt chilled :cool: men synes ligesom det har været et gennemgående tema i mine billedtråde at de ikke er blevet svaret på... tror jeg fik 1 hel kommentar til min sidste tråd, og så overvejer jeg da lidt om jeg så overhovedet gider bruge min tid på at lægge billeder ind :hmm:
Kan godt forstå det er træls. Men der er rigtig mange brugere herinde og for mit vedkommende "sorterer" jeg lidt, for man kan simpelthen ikke læse alt. Hvis du gerne vil have at flere læser dine tråde, så kan jeg anbefale dig at deltage i nogle af løst-snak trådene og i nogle af debatterne - så er det nemmere at blive "husket" og så vil flere også læse dine tråde :-D

 

Men han ser sørme dejlig ud, en rigtig glad fyr :mrgreen: Var han ikke rigtig glad for vandet? Haha.. Min Bobo ville ikke være til at styre, hvis han kom med på stranden :lol: Og han er også retriever.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er skam helt chilled :cool: men synes ligesom det har været et gennemgående tema i mine billedtråde at de ikke er blevet svaret på... tror jeg fik 1 hel kommentar til min sidste tråd, og så overvejer jeg da lidt om jeg så overhovedet gider bruge min tid på at lægge billeder ind :hmm:

 

Jeg kan sagtens genkende din følelse. Jeg er heller ikke sådan en, som tiltrækker det halve Hf, når jeg opretter en ny tråd. Har du prøvet at poste billeder i den månedlige billedtråd? Den er der jo mange, som følger med i, og som derfor automatisk vil komme forbi dit indlæg. Det er jo heller ikke alle billeder, som behøver en komentar. Et "like" kan somme tider også gøre det. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...