Hop til indhold

En Engelsk Mastiff hvalp flytter (snart) ind!

Cricht
 Share

Recommended Posts

• Svar 78
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Århh hvor er hun dejlig:lun: Hun er godt nok skøn:lun:.

Håber første nat er gået fint.

Taak, hun er bare så lækker altså :lun:

Første nat gik rigtig fint, et par uheld blev det til men ikke så meget piveri og vi fik en forholdvis god nattesøvn allesammen..

Sidder og ser på at hun ligger og tager endnu en lur, vi har været på den store opdagelsestur idag, ude at gå tur for første gang bare lige en kort tur udenfor, så det tog lige al hendes energi :mrgreen:

Men det virker som om hun føler sig hjemme allerede. Hun leger, spiser, sover lige som hun skal, så det må siges at alt er gået bedre end forventet!

2012-09-03 10.32.21.jpg

2012-09-02 18.58.20.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så blev det tid til at Carla også skulle møde familiens mindre medlemmer..

Min nevø på næsten 4 år, og min lille niece på lige over 1 år :hjerte:

2012-09-07 17.42.12.jpg

Hvem er du?? :shock:

2012-09-07 17.42.42.jpg

2012-09-07 17.43.16.jpg

2012-09-07 17.55.47.jpg

2012-09-07 18.07.04.jpg

Carla var vild med Alvilda! Indimellem lignede det lidt at hun tænkte: "Er du en mærkelig lille hund, du går underligt? Er du et lille menneske? HVaaaad foregår der?? :hmm:"

2012-09-07 18.42.59-1.jpg

Tristan overvåger lige situationen...

2012-09-07 18.44.45.jpg

Det gik bare så godt! :klap: Er sikker på de tre nok skal blive fine venner!

Link til indlæg
Del på andre sites

Fine billeder:lun:

Destoyer-billedet kan vi nikke genkendende til herhjemme:mrgreen:. Bamser holder meget kort tid herhjemme - da Martha slå Solvej ihjel, havde vi sne ud i hele stuen:mrgreen:.

Carla har indtil videre ikke splittet noget ad til atomer (bortset fra papirbomben ovenfor :roll:) meeen er ret sikker på at det kun er et spørgsmål om tid!

Alt hvad der kan tygges i, ruskes i og kaste rundt med er GULD værd for hende!

Kan klart se for mig snevejret og en sikkert glad Mastiff midt i det hele :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Hvor dejligt at hun havde en god oplevelse hos dyrlægen:5up:

Og sikke stor hun hurtigt bliver:lun: - men synes altså du er lidt nærrig med billederne af skønheden:drille:

Ja er ganske tilfreds med de 7 kg hun har taget på, på 4 uger :klap:

Jamen den vil jeg altså ikke have siddende på mig :mrgreen:

CARLA-SPAM!!!!

2012-09-28 16.53.45.jpg

2012-09-28 16.54.36.jpg

2012-09-28 16.02.32.jpg

Carla får sig lige en lille lur inde i busken, hendes "hule"

2012-09-28 16.56.43.jpg

Carla har lige fået ny pude som passer lidt bedre i størrelsen end hendes begynder-kurv

2012-09-28 17.34.32.jpg

2012-09-28 16.52.07.jpg

2012-09-28 17.34.18.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kalder du det spam? host* mermermer *host :klap:

Hun er godt nok fin :lun:

Skal nok snart tage nogen flere billeder og ligge herind :mrgreen:

Århhhhhhhh hvor er hun bare lækker:lun::lun::lun: - sikke hun vokser:shock: (havde faktisk lige glemt hvor hurtigt det går).

Elsker billedet med bladet i munden:hjerte:

Ja det går voldsomt stærkt lige nu! Det begynder at trænge sig på med, at vi er standhaftige og holder fast i at hun selv skal komme frem fra fx under sofabordet og gå ud og tisse, for snart kan vi ikke bære hende længere :roll:

Men hun synes stadig det er rædselsfuldt når vi vækker hende når vi skal i seng, for at hun kan komme ud og tisse en sidste gang.. ØV hvor hun ikke gider! Og hun elsker at sove langs vores seng, der ellers står næsten helt op mod væggen. Men hun kan liiiige knibe sig ind mellem væg og seng og ligge der og sove. Problemet er bare at hun er RET svær at få ud igen, specielt når hun ikke selv gider rejse sig og være samarbejdsvillig :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhh hvor er hun fin:lun: - men hovsa fodrer I alligevel med råt? Eller har hun bare fået kødben?

Ja synes simpelthen også hun har det sødeste ansigt jeg nogensinde har set :lun: Men jeg er nok ikke helt objektiv :roll:

Vi fodrer med tørfoder men hun får jævnligt kødben som supplement.. Vi opdagede hurtigt at det jo klart er hendes livret, og min kæreste kan gennem en kollega skaffe stoooore kødben til ingen penge.. Med masser af marv og kød på.

Må indrømme jeg ikke kan overskue at skulle fodre med barf som det ser ud lige nu. Selvom det uden tvivl ville være det Carla ville foretrække :oops:. Men at skulle have endnu en fryser (den vi har nu ville aldrig kunne rumme mad til Carla også), også skulle skære kød ud osv.

Men håber faktisk på at vi på et tidspunkt kan skifte over til råt. Kan jo tydeligt se at hun har været vandt til råt fra opdrætter og at det er hendes favorit ;-) Og at se hende smaske sådan et ben i sig er altså en fryd for øjet, hun bliver helt fokuseret og går nærmest bare ind i sin egen verden af nydelse :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites