Hop til indhold

Nogen nær Thisted - Holstebro?


Gæst RollosDyr
 Share

Recommended Posts

Gæst RollosDyr

Vi er bosat i 7770 Vestervig og søger hunde-legevenner i nærheden, vi kører selvfølgelig gerne for det, vi kunne bare godt tænke os nogle søde og rare legevenner at mødes med.

 

Flokken består af 6 hunde, behøves ikke være alle som skal med ud og lege - mest af alt søger jeg nogle store hunde som gider lege og tumle med Ziva, vores bordeaux på 1 år. Hun er enormt legesyg og leger gerne med små hunde, der får hun lagt sig ned og leger med dem i "øjenhøjde" :) Men hun mangler nogle store hunde hun rigtig kan få tumlet rundt med.

- Hun er en meget sød og nem hund, lidt forsigtig i starten, men så snart hun ser at den anden hund er sød, så liver hun helt op og SÅ skal der leges!

 

Ellers har vi 4 westier og 1 chihuahua, - de er alle glade og legesyge hunde, særligt har vi en tævehvalp fra marts i år som gerne vil ud og lege og hendes buddy chihuahuaen Mocha på snart 1 år.

- Men alle vores hunde er præsenteret præsentationstråden i dét forum (Kan ikke linke endnu!)

 

Så er der nogle hunde som har lyst til at lege? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst RollosDyr

Åh dét vil vi rigtig gerne :D

 

Min bordeaux er i løbetid, så der går lige 2-3 uger før hun vil med, - eller nok rettere, før jeg synes hun vil med, om et par dage vil hun sikkert riiiigtig gerne møde en masse lækre drenge :slem:

 

Men ellers vil vi ihvertfald gerne med ud og gå lidt hundeture og se om de kunne fungere sammen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...