Hop til indhold

Foredrag om hundemøder/hundesprog af Irene


Nollike
 Share

Er du interesseret i sådan et foredrag?  

34 stemmer

  1. 1. Er du interesseret i sådan et foredrag?

    • Ja afgjort!
      14
    • Nej
      2
    • Muligvis
      1
    • Øv, hvorfor er det ikke i Jylland???
      17


Recommended Posts

Gæst T_Martinsen
:5up:jep det foregår altid på Sjælland.

Host host, har du hørt om SYNOPTIK? smile0273ev.gif

 

Langt de fleste bliver holdt i det mørke, og så kommer der et par stykker på djævleøen, og straks er I ved at falde bagover, for så føler I jer snydt. :rolleyes:

Er du klar over, hvor mange gange jeg har sagt øv, fordi det bliver holdt i jylland (der er det åbentbart billigere at lege lokaler...) :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Host host, har du hørt om SYNOPTIK? smile0273ev.gif

 

Langt de fleste bliver holdt i det mørke, og så kommer der et par stykker på djævleøen, og straks er I ved at falde bagover, for så føler I jer snydt. :rolleyes:

Er du klar over, hvor mange gange jeg har sagt øv, fordi det bliver holdt i jylland (der er det åbentbart billigere at lege lokaler...) :blink:

 

:5up: You go girl :mrgreen:

 

 

Jeg aner så ikke hvorfor det hele blev så stort da jeg quotede :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope, der er denne her g030.gif hos mig :cry:

 

:confused: :confused: :hmm: prøver lige noget når jeg får fri

 

Hermed opskriften på 2 smileys fra cosgan.de

 

e025.gif = [ img]http://cosgan.de/images/midi/konfus/e025.gif[/img ] som skrevet i koden findes den under midi-smileys i kategorien konfus (ty) eller confused (eng)

 

d020.gif = [ img]http://cosgan.de/images/midi/traurig/d020.gif[/img ] som skrevet i koden findes den under midi-smileys i kategorien traurig (ty) eller sad (eng)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hermed opskriften på 2 smileys fra cosgan.de

 

e025.gif = [ img]http://cosgan.de/images/midi/konfus/e025.gif[/img ] som skrevet i koden findes den under midi-smileys i kategorien konfus (ty) eller confused (eng)

 

d020.gif = [ img]http://cosgan.de/images/midi/traurig/d020.gif[/img ] som skrevet i koden findes den under midi-smileys i kategorien traurig (ty) eller sad (eng)

 

Nu har jeg fundet den :mrgreen:e025.gif Den lå så ikke yderst, men næstyderst under midis :oops: Taaaark A9!!!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hermed opskriften på 2 smileys fra cosgan.de

 

e025.gif = [ img]http://cosgan.de/images/midi/konfus/e025.gif[/img ] som skrevet i koden findes den under midi-smileys i kategorien konfus (ty) eller confused (eng)

 

d020.gif = [ img]http://cosgan.de/images/midi/traurig/d020.gif[/img ] som skrevet i koden findes den under midi-smileys i kategorien traurig (ty) eller sad (eng)

 

Mam kan også bare højreklikke på lige den smiley i et indlæg som man kan lide og vælge "gem billede" . Gemme det i en dertil indrettet mappe og hive det frem efter behov.

 

[ATTACH]2651[/ATTACH]

 

Hvad mon en anden skal i weekenden. ??

Til Gl. Rye. derovre i "Nordregion Deutchland" [ATTACH]2652[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det ikke :blink:

 

Ok, super :-D

 

Det bliver jo lidt bøvlet, hvis man skal alt for langt med det offentlige (synes jeg :mrgreen: )

 

Har dig og Ninjamor et eller andet kørende, siden der ligefrem skal laves en afstemning om det? Bliver jo helt nysgerrig, om hvor vidt du skal overbevise hende om der er basis for et godt foredrag eller noget? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, super :-D

 

Det bliver jo lidt bøvlet, hvis man skal alt for langt med det offentlige (synes jeg :mrgreen: )

 

Har dig og Ninjamor et eller andet kørende, siden der ligefrem skal laves en afstemning om det? Bliver jo helt nysgerrig, om hvor vidt du skal overbevise hende om der er basis for et godt foredrag eller noget? :engel:

 

Ellers bor du jo nærmest i min baghave og sidst jeg tjekkede, havde jeg stadig 2 sæder i min bil :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, super :-D

 

Det bliver jo lidt bøvlet, hvis man skal alt for langt med det offentlige (synes jeg :mrgreen: )

 

Har dig og Ninjamor et eller andet kørende, siden der ligefrem skal laves en afstemning om det? Bliver jo helt nysgerrig, om hvor vidt du skal overbevise hende om der er basis for et godt foredrag eller noget? :engel:

 

Hun ER overbevist :mrgreen: :5up: Der kommer mere info om kort tid :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Nollike var en hund ville hun være en blanding af jack russel terrier og labrador...

 

jrt fordi hun bider sig fast og insisterer, insisterer OG INSISTERER til byttet bliver udmattet og ruller over.. :sut:

 

Labrador fordi hun samtidig "pleaser" og logrer med hele kroppen, så det er svært at være afvisende overfor sådan en savlende halvtosse :ivrig:

 

Jeg overgiver mig og beviser det ved at have slået et foredrag op i rette tråd :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Nollike var en hund ville hun være en blanding af jack russel terrier og labrador...

 

jrt fordi hun bider sig fast og insisterer, insisterer OG INSISTERER til byttet bliver udmattet og ruller over.. :sut:

 

Labrador fordi hun samtidig "pleaser" og logrer med hele kroppen, så det er svært at være afvisende overfor sådan en savlende halvtosse :ivrig:

 

Jeg overgiver mig og beviser det ved at have slået et foredrag op i rette tråd :vinken:

 

Øhhh, tak - tror jeg :shock:a015.gifa1313.gif:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Nollike var en hund ville hun være en blanding af jack russel terrier og labrador...

 

jrt fordi hun bider sig fast og insisterer, insisterer OG INSISTERER til byttet bliver udmattet og ruller over.. :sut:

 

Labrador fordi hun samtidig "pleaser" og logrer med hele kroppen, så det er svært at være afvisende overfor sådan en savlende halvtosse :ivrig:

 

Er der nogen der gider ringe mig op, når labben viser sig?????. Det mangler jeg altså at opleve!!!!. :lol: I skulle prøve at være mig. :shock:;-) Nåeh ja, halvtossen har jeg oplevet, altså. *GGG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...