Hop til indhold

Jeg forstår det virkelig ikke


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Motor, kemisk kastreret: følger super pænt med på tur, trækker cirka aldrig bagud (i ved, når hunden stopper og ikke vil gå videre eller vil dreje en anden vej)

Kigger sig aldrig over skulderen på det sidste stykke af vejen hjem, hvilket han gjorde stygt meget og længe før i tiden.

 

Motor, ikke kastreret: fra den ene dag til den anden begyndte han igen at stoppe og lææææne sig bagud i snoren hvis han mente det var den forkerte vej vi er på vej af. Lææææææner sig ud til siden for at stå og kigge. Lææææner sig tilbage for bare at stå og stå.

Stopper og glor tilbage af vores lille vej det sidste stykke af turen hjem, et sted mellem 4 og 20 gange.

 

 

Hvad i alverden er det der stoppede da han fik dope?!

 

 

Jeg bliver en smule skør af den opførsel :lol: Men hjem kommer vi da. På et tidspunkt altså :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

kan det ikke være duft indtryk der påvirker ham mere, når han er "motor, ikke kastreret"?

 

Nej han kigger, det er ikke for at snuse. Eller, han snuser selvf undervejs men det er ikke det jeg mener :)

 

Kan muligvis forstå at han synes vi skal gå den og den vej, men kan på ingen måde få ind i mit hovede hvorfor han stopper og kigger tilbage nu og før - men ikke under :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da simpel. En ikke kasteret motor tænker " jeg er så lækker, gud hvor er jeg lækker, se mig se mig " og så skal han da lige stoppe op, så han er sikker på at hunde og mennesker kan nå at betragte ham og nyde synet af hvor lækker han er.

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da simpel. En ikke kasteret motor tænker " jeg er så lækker, gud hvor er jeg lækker, se mig se mig " og så skal han da lige stoppe op, så han er sikker på at hunde og mennesker kan nå at betragte ham og nyde synet af hvor lækker han er.

 

 

:mrgreen:

 

Nu har jeg jo ikke MØDT selveste Motor, men med det jeg har læst om ham, så er jeg tilbøjelig til at tro at Stella kunne ha' ret!!! :sjov::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da simpel. En ikke kasteret motor tænker " jeg er så lækker, gud hvor er jeg lækker, se mig se mig " og så skal han da lige stoppe op, så han er sikker på at hunde og mennesker kan nå at betragte ham og nyde synet af hvor lækker han er.

 

 

:mrgreen:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

En intakt hanhund er PÅ, en kastreret er mere afslappet og det er ikke kun med løbetid, men med alt i tilværelsen. Hvorfor det så lige er på tilbagevejen han har den sjove opførsel :hmm: det kan jo være, han mindes en kat (nå nej, sådan er han ikke), et egern, en lækker dame, en dum dreng etc som han lige skal sikre sig om er med

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, kan godt være :hmm: Dog stadig underligt at han har taget den op igen efter hvad, 5 mdr hvor han ikke har gjort det en eneste gang, og så fra den ene dag til den anden. Måske han ved at hvis han bare venter længe nok, så skal der nok komme en tæve eller en sjov dreng på et tidspunkt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...