Hop til indhold

God sele til en Sheltie?


Fluffykins
 Share

Recommended Posts

Hvilke seler har i erfaringer med passer godt til en lille pelsrace som en sheltie?

 

Indtil videre har jeg brugt en Easy dog sele - den med brystpladen, men den har det med at ville glide en anelse ned paa skulderen, og saa synes jeg den virker til at vaere lidt haard ved pelsen bag forbenet.

 

Er det almindeligt at seler glider lidt, eller skal jeg se mig om efter en anden model?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du utilfreds med den nuværende sele synes jeg du skal tage din hund med i MaxiZoo eller andre udstyrsbutikker og prøve de forskellige seler på :-D

 

Det svært at vejlede om sele til andre, da seler ikke sidder ens på hunde af samme race :) Den bedste måde at finde den bedste sele er at prøve dem på.

 

De sheltier jeg har mødt i området her synes jeg enten har haft k9 eller hurtta på.. Om det er fordi de sælges de fleste steder eller de sidder bedst er ikke til at sige dog :lol:

 

 

Når du har fundet den nye sele, så vil jeg gerne se billede af vaps iført ny sele :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså jeg synes jo ikke en sele skal sidde stramt. den skal bare lægge trykket det rigtige sted når der bliver rykket i den.

 

altså skal den ikke kunne skride helt om på siden, så trykket bliver lagt forkert. men lidt løst vil jeg gerne have dem til at sidde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...