Hop til indhold

Naboens hund gør! og gør og gør og gør....


Trixie83
 Share

Recommended Posts

Ja I har vist fattet pointen :slem:

 

Jeg er lige flyttet i hus med min skønne kæreste og vores 2 vovser. Og vi elsker vores hus og have, det nyder både vi og hundene meget. Der er dog en men, et STORT men. Vi bor i et byhus, hvor vi har mange nabohaver der støder op til vores (nok 7-8 stykker). I den ene have bor (ja den ski altid ude, så tror næsten dyret bor ude!) så en lille pekingeser som gør rigtig meget, hele tiden. Både ind mod vores have og deres andre naboer.

 

Jeg ved godt hunde gør, det gør vores da også ind imellem, men den her stopper bare ikke når den først er startet!

 

Og 1, det er super irriterende af få sin hygge i haven ødelagt af at dyret bjæffer flere timer i streg. 2, det er altså synd for hunden. Den er tydeligt stresset og utryg ved at være i haven. Ejerne gør intet! Kalder den ikke ind, går ikke ud til den. Intet hører man til dem.

 

Så hvad gør en klog??

 

Hvordan formulerer man lige til naboen at man ønsker deres hund til månen, samtidig med man ikke skaber nabostridigheder fra dag 1 . næsten...:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Denne lille alarmhund er tydeligvis skide prustreret over, at få fremmede hunde så tæt på sit areal. Mine planer også helt ud, når naboer pludselig har gæstehunde, og gøer og gøer og farer langs hækken.

Du kunne jo bede dem om at holde den under opsyn, fordi du selv er bange for, at dine også skal falde ind i koret til gene for alle de andre beboerer.

Altså så I sammen forhindrer, at andre bliver for hundeirriterede.Og lige pointerer at vedvarende gøen ikke er tilladt, at andre kan have småbørn der skal sove ude osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...