Hop til indhold

Foredrag om hundesprog og hundemøder v/Irene Liliequist


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kunne ninjamor ikke lige finde ud af hvad special price or os jyder og fynboer er?

Så kunne vi lige finde ud af om vi kan klare prisen :mrgreen:

 

 

Kan se at vi er 17 der godt kunne tænke os det :blink:

 

 

HVIS det i det hele taget kan lade sig gøre for Ninjamor altså:mrgreen:

 

Jyder og andet godtfolk kan jo bare arrangere foredrag, hvis interessen er der.

 

Jeg har overnatningsmulighed i Åhus, så det er ikke noget problem :-)

 

 

Ville lige hører om prisen da der er en del SU'er :blink: (nogen arbejdsløse)

 

3 timer for 5000 + kørsel

 

Hvis det så bliver i midten (århus) så er det i benzin i hvertilfalde 600 km (mm du tager tog så er det omkring 600 kr)??? Og bro penge???

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville lige hører om prisen da der er en del SU'er :blink: (nogen arbejdsløse)

 

3 timer for 5000 + kørsel

 

Hvis det så bliver i midten (århus) så er det i benzin i hvertilfalde 600 km (mm du tager tog så er det omkring 600 kr)??? Og bro penge???

 

Hvor søren har du de 5000 kr fra?

 

Det er forkert pris men lad os tage den privat

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Kan man ikke få nogle foredragstips? :mrgreen: Hvilke slags steder er bedst at kontakte, hvordan skal lokaler helst være, og udstyret med, hvordan arrangerer man det med dem som ejer stedet og Irene? Sender man dem bare videre til Irene eller går man igennem detaljer selv med dem? Ja, hvordan får man typisk det hele på benene?

 

Tips tips :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man ikke få nogle foredragstips? :mrgreen: Hvilke slags steder er bedst at kontakte, hvordan skal lokaler helst være, og udstyret med, hvordan arrangerer man det med dem som ejer stedet og Irene? Sender man dem bare videre til Irene eller går man igennem detaljer selv med dem? Ja, hvordan får man typisk det hele på benene?

 

Tips tips :mrgreen:

 

Altså for mig var det jo meget nemt, jeg pressede hende bare i en tråd og lavede en afstemning :mrgreen::engel:

(Ok, så ringede jeg også lige og clearede det :blink:)

 

Det er mig der står for tilmelding, lokaler osv. Irene har skrevet om indholdet i foredraget, resten ordner jeg, så kommer Irene bare og drysser guldkorn ud over os på dagen :mrgreen:

 

Hvad der skal være på stedet afhænger jo nok af hvilket emne foredraget har, om der skal vises video og sådan, det må du tale med Irene om.

 

Jeg aftalte nogle datoer med Irene og ringede så til boldklubben og spurgte om vi kunne få lokalet og så var det i orden :5up:

 

Resten tror jeg at Irene bedre kan svare på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er mig der står for tilmelding, lokaler osv. Irene har skrevet om indholdet i foredraget, resten ordner jeg, så kommer Irene bare og drysser guldkorn ud over os på dagen :mrgreen:

 

Det vil sige, at det er dig, jeg har sendt en mail til, uden at vide det?! Boy, I feel stupid :damn:

 

Men nevermind, har lige tjekket min mail og mailen er somewhy IKKE blevet sendt. Så nu prøver jeg altså igen... Og håber, at den gider :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme, men vil lige se tiden an, der er jo lang tid til:)

Men vil der-i givet fald- være nogen som kan give et lift fra enten Holbæk, Roskilde eller måske bare fra Kbh´s Hovedbanegård? Det er en smule uoverskueligt at regne ud at havne på rette sted og tid med offentlige transportmidler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...