Hop til indhold

Foredrag om hundesprog og hundemøder v/Irene Liliequist


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Wee fik lige set i kalenderen, at det var på tirsdag :-D

 

Anette og Irene, hvis i skal have hjælp til noget inden det starter, så skriv lige en pb til mig :-D

 

Du kan da få det her: Der skal sættes stole op, laves kaffe, kræses for Pelle, tjekkkes videobidder, vaskes gulv...

 

Nej spøg til side, tak skal du have vi siger til, hvis det er...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er jeg også kommet tilbage til HF efter foredrag - og det var bare rigtig godt :5up: Tak til Irene (og Nollike) for at have stablet det på benene :kys:

 

Og ham Pelledrengen, han er da bare for lækker :lun: og stoor! Er jo vant til lille bette Naja :lol: Og så ser det bare så kært ud, når han tager snoren i munden :hjerte:

 

Men igen, super godt foredrag, rart at se liv billeder og små billedhistorier! Det er bare 1000xbedre end når man læser en bog! Og så lærte man endda også et par nye ting :-D Dajligt!

 

Og så elsker jeg de små humoristiske aspekter :mrgreen:

 

Og så var det hyggeligt at se BlackGSD og Nollike igen - det er jo ved at være lang tid siden :mrgreen: Og lærte et par nye ansigter herindefra at kende live :-)

 

 

 

Og så til sidst en undskyldning, fordi jeg ikke rigtig fik sagt farvel til nogen - men var både træt og kulret til sidst, har været på hele dagen, fra jeg stod op til foredraget sluttede, så var ærlig talt temmelig træt :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Berner-Rikke :blink:

 

*Proud*

 

:mrgreen:

 

kan jeg lige lokke dig til at se om du har fået en mail fra mig??? Der skulle gerne ligge sådan en "respons-mail" :mrgreen:

 

Jeps, den er modtaget :-) Skal prøve om jeg kan finde ud af at svare på den, men er altså vildt dårlig til sådan noget :oops:

 

Det var også rigtig hyggeligt at se dig igen :kys:selv om det ikke var meget vi fik snakket. I det hele taget er det svært at nå at få snakket med alle dem man gerne vil sådan en dag :cry:

 

Ja, det var så! Og så blev du fuldstændig væk i pausen! :confused:

 

Men så fik jeg til gengæld bare snakket lidt med Susi og Mariah icon_smile_shy.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

*Proud*

 

:mrgreen:

 

Altså, du har min fulde tilladelse til at snuppe navnet til brugernavn :mrgreen:

(det er meget nemmere at stave til :oops::engel:)

 

 

Jeps, den er modtaget :-) Skal prøve om jeg kan finde ud af at svare på den, men er altså vildt dårlig til sådan noget :oops:

 

Det skal jo ikke opfattes som en skolestil, bare skriv det der falder dig ind :5up:

 

 

Ja, det var så! Og så blev du fuldstændig væk i pausen! :confused:

 

Jeg var (sæ'fø'li' :oops:) ude og ryge :mrgreen:

 

Men så fik jeg til gengæld bare snakket lidt med Susi og Mariah icon_smile_shy.gif

 

Nå, ja, når man ikke kan få det bedste, så må man jo nøjes :mrgreen: :blink: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, du har min fulde tilladelse til at snuppe navnet til brugernavn :mrgreen:

(det er meget nemmere at stave til :oops::engel:)

 

Går ikke - Azuro er og forbliver i mit HF-brugernavn :mrgreen: Han er lissom groet lidt for fast sådan lidt over det hele :lun:

 

 

 

Det skal jo ikke opfattes som en skolestil, bare skriv det der falder dig ind :5up:

 

Nejnej, I know - men er stadig dårlig til det - men vil prøve at gøre mit bedste :blink:

 

 

 

 

Jeg var (sæ'fø'li' :oops:) ude og ryge :mrgreen:

 

A'hvaffor noget?! Det havde jeg ikke givet dig tilladelse til :evil:

 

:blink:

 

Nå, ja, når man ikke kan få det bedste, så må man jo nøjes :mrgreen: :blink: :engel:

 

Hvem snakkede om at nøjes :engel:

 

 

Nej, nu må jeg altså i seng... Sidder og gaber mine kæber af led :gab:

 

Godnat :sove:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, du har min fulde tilladelse til at snuppe navnet til brugernavn :mrgreen:

(det er meget nemmere at stave til :oops::engel:)

 

Går ikke - Azuro er og forbliver i mit HF-brugernavn :mrgreen: Han er lissom groet lidt for fast sådan lidt over det hele :lun:

 

 

 

 

 

Nejnej, I know - men er stadig dårlig til det - men vil prøve at gøre mit bedste :blink:

 

 

 

 

 

 

A'hvaffor noget?! Det havde jeg ikke givet dig tilladelse til :evil:

 

:blink:

 

 

 

Hvem snakkede om at nøjes :engel:

 

 

Nej, nu må jeg altså i seng... Sidder og gaber mine kæber af led :gab:

 

Godnat :sove:

 

Os' mig :mrgreen: Jeg svarer på resten i morgen :blink: Godnat og sov godt :sove::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh altså... så har både Ridiger, Sonja og Vivi været der - uden at jeg fik hilst på dem

 

:evil: og du havde endda en liste, og styr på det hele :roll:

 

Ihh altså, helt ærligt... sidder her og bliver helt børnefornærmet nu :shock: :sut:

 

 

 

:engel:

 

Ja, hun burde skamme sig :-)

 

Nollike og Irene må se og lave et nyt fordrag så vi kan hilse på alle herindefra. :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...