Hop til indhold

Super sød, glad og kærlig huns søger nyt hjem


Gæst Monika
 Share

Recommended Posts

Gæst Monika

Vi har en skøn australsk terrier som vi syntes fortjener et hjem hvor han er mere i centrum end her. Vi har to hunde og Pepsi som er to år kæmper lidt om at få opmærksomheden med rocco på seks.

Derudover har han fundet ud af at det er sjovt at jage cyklister da de jo kører stærkt, men det er jo bare ikke så hensigtsmæssigt hvis nogen kører galt:0(.

Derfor har vi med trist mine og blandede følelser valgt at prøve at finde et nyt hjem til Pepsi som bare gerne vil elskes og være med..... vi har prøvet at hegne haven ind, men da han er vant til at være med bliver han ked....vi bor på en gård men kommer fra hus med indhegnet have hvor det gik fint.

Derfor ville vi hører om Pepsi kunne være noget for dig/jer. Han er kærlig og elsker børn men savner at være midtpunkt, han kan de gængse kommandoer og er bare sød- kan dog ikke med killinger dem skal man også løbe efter:genert:

 

Mvh og smil

Monika 27128315

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

jeg kan desværre ikke hjælpe , men har I prøvet at oprette jer på Dansk terrier klubs hjemmeside ? www. dansk-terrier-klub.dk De har et punkt der hedder hund skal skifte hjem og hvis man er specielt interesseret i en aussie vil der nok være mange der kikker der . Det var bare et forslag men jeg håber I finder et godt hjem til ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...