Hop til indhold

At finde en ny hvalp


Bjæf
 Share

Recommended Posts

Efter at have læst tråden om en chihuahua hvalp er ægte, blev jeg lidt trist på hvalpens ejers vegne. Jeg synes selv, det kan være svært at finde rundt i den jungle som jeg synes hundeverdenen til tider kan være.

 

Jeg har en veninde der er ved at kigge efter en hvalp, og vi er nået så langt at det skal være en DKK hvalp. Jeg har tidligere set i

'Hunden' at kenneler er blevet udelukket fra DKK, men kan ikke finde de oplysninger på DKK's hjemmeside? Er det ikke offentlige informationer? Jeg er med på at Google er din ven, men ligger der informationer på DKK's egen hjemmeside?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo. Det er, som sådan, offentlige informationer.

 

 

Menmenmenmen...

 

Det kræver i dén grad at man tager "investigator 1st class" kasketten på, og begynder at grave i deres arkiver og referater mv. på hjemmesiden for at finde det.

 

Kan være der er nogen der har en nemmere måde at finde dén slags på, som ikke involverer at man har et medlemsnummer, så hører jeg den gerne, men indtil videre er dét måden at gøre det på, så vidt jeg ved.

Link til indlæg
Del på andre sites

tjaaa.. det burde de måske nok.

 

De eneste gange jeg har gravet efter de informationer, er for at fnde ud af HVORFOR en opdrætter er blevet sparket ud. Ikke for atfinde ud af HVEM.

 

 

Og er det egentlig ikke noget underligt noget at undersøge iøvrigt? Hvis man leder efter ny hvalp, så giver det da mere mening at undersøge de opdrættere der ér i DKK, end de der ikke længere er? Eller? :blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...