Hop til indhold

Vejen 15 og 16 Sept


Recommended Posts

  • Svar 301
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvordan får du det til det?

De går på lige fod med de øvrige klasser videre til BIK hvis de har fået CK og er de placeret som den første uden DKCH modtager de certet, det er kun cacib de ikke kan få, lissom juniorerne.

 

Suk altså - nå, men det er så en ny regel, at de kan få cert men ikke cacib (var det ikke omvendt tidligere?) - undskyld Aslan, tror bare vi skal lytte til Hopsa og ikke være kloge på egen hånd

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde alt for travlt med at lure på pudler (og passe børn!), til at tage billeder. Æv!

 

:banan:

Bim+cert+ cacib :banan:

To andre hanner og så tabte vi til champion tæven.

 

Vi kan så ikke bruge cacib til noget, men nu har vi sådan en :mrgreen:

 

Tillykke! Jeg tror bestemt jeg så jer, da I var på vej væk fra pladsen - eller det vil sige, bagdelen af jer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har kun billeder af mig og Aslan - og sidst fik vi en repremende for handlingen, så tør slet ikke poste dem :mrgreen:

 

En reprimande lige frem?

Kan det ikke have været et forslag til forbedring mon, var jeg dig ville jeg da poste det så du kan få et par råd med til i morgen hvis ellers der skulle være plads til forbedring :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

En reprimande lige frem?

Kan det ikke have været et forslag til forbedring mon, var jeg dig ville jeg da poste det så du kan få et par råd med til i morgen hvis ellers der skulle være plads til forbedring :-)

 

 

det andet lyder bedre :mrgreen:

 

der vil altid være plads til forbedringer :5up:

og vi var kun tilmeldt i dag :)

 

IMG_5763.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu sad vi lige og snakkede om den der cacib som vi jo ikke kan bruge til noget.

 

Hvorfor fik ASlan cacib?

ville han også kunne have fået det ved en dasnk dommer? Eller fik han caciben fordi det var en udenlandsk dommer?

 

Vi kan jo som sagt ikke bruge den. Men gælder det i udlandet som i danmark, når man har fået den.....3-4 (?) så SKAL man søge om at blive inch?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...