Hop til indhold

Vejen 15 og 16 Sept


Recommended Posts

  • Svar 301
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jo, den er kommet nu, men jeg er ikke klar over, hvor lang tid per nummer og sådan :oops:

 

Har netop fået fra rally også.

Du kan regne det ud ved at se hvor mange der er tilmeldt klassen og hvornår næste klasse starter. Altså ikke lige på minuttet, men du kan udregne en ca. tid.

 

Og så vil jeg godt lige brokke mig over at det IGEN er muligt at ligge min LP tid præcis oveni min rallytid. Nu troede jeg ligesom de problemer var ovre ved at skifte til ekspert, men nej. Jeg skal op ca. mellem 11 og 12 med begge hunde - skønt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har netop fået fra rally også.

Du kan regne det ud ved at se hvor mange der er tilmeldt klassen og hvornår næste klasse starter. Altså ikke lige på minuttet, men du kan udregne en ca. tid.

 

Og så vil jeg godt lige brokke mig over at det IGEN er muligt at ligge min LP tid præcis oveni min rallytid. Nu troede jeg ligesom de problemer var ovre ved at skifte til ekspert, men nej. Jeg skal op ca. mellem 11 og 12 med begge hunde - skønt!

 

... og rally er endda i store ring, så du kommer til at rende noget frem og tilbage

Link til indlæg
Del på andre sites

Men Petrine er for dum til at gennemskue hvad tid (der er kun et starttidspunkt, så vidt jeg kan se? Ikke nogle mellemtider?

 

http://dogdancingdk.files.wordpress.com/2012/09/start_vejen_2012.pdf

 

Faktisk står der heller ikke starttidspunkt. :blink: Men når musikindtjek er kl. 8-8.15, så er starttidspunkt nok kl. 8.30. Det står helt sikkert i PM'et, når det kommer.

 

Som tommelfingerregel kan du regne med ca. 5 minutter pr. hund (altså med alt fra den tid, føreren bruger på at gå i ringen og gøre klar, selve programmet og dommernes pointgivning.) I klasse 3 er programmerne jo længere, så der går der nok lidt længere tid pr. hund, mens der i klasse 1 og 2 går lidt kortere tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk står der heller ikke starttidspunkt. :blink: Men når musikindtjek er kl. 8-8.15, så er starttidspunkt nok kl. 8.30. Det står helt sikkert i PM'et, når det kommer.

 

Som tommelfingerregel kan du regne med ca. 5 minutter pr. hund (altså med alt fra den tid, føreren bruger på at gå i ringen og gøre klar, selve programmet og dommernes pointgivning.) I klasse 3 er programmerne jo længere, så der går der nok lidt længere tid pr. hund, mens der i klasse 1 og 2 går lidt kortere tid.

 

 

Og for os der ikke kan regne.... hvad tid skal vi så være der..... og hvor?

Link til indlæg
Del på andre sites

er helt vild med din tilmelding - et fornavn med "bastarden" :mrgreen:

 

Havde gennemskuet, at de nok ville smide alle info ud til offentligt skue og har lidt beskyttet adresse (orker bare slet ikke bindegale passagerer eller andre bindegale), så jeg var sparsom med info :mrgreen: er forøvrigt ret meget i tvivl om Bastarden kan stille op med sit rallynummer, men det sagde DKK-damen, at nu får de kun et startnummer, som gælder til alt (så burde det da hedde startnummer?)

 

Nå, jeg ligger i nærheden af danseringen fra kl 8.15 og er klar! Fint at Zamzam skal på sidst, den mindste stress hos mig og han kokser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde gennemskuet, at de nok ville smide alle info ud til offentligt skue og har lidt beskyttet adresse (orker bare slet ikke bindegale passagerer eller andre bindegale), så jeg var sparsom med info :mrgreen: er forøvrigt ret meget i tvivl om Bastarden kan stille op med sit rallynummer, men det sagde DKK-damen, at nu får de kun et startnummer, som gælder til alt (så burde det da hedde startnummer?)

 

Nå, jeg ligger i nærheden af danseringen fra kl 8.15 og er klar! Fint at Zamzam skal på sidst, den mindste stress hos mig og han kokser.

 

Det kommer vel an på, hvornår hun fik sit nummer? Tidligere fik de jo et nummer til hver sport, Tyson har både HTM-, agility- og rallynummer, nu får de bare ét startnummer til det hele. Jeg ved ikke, om man - hvis man fik et nummer til én sport efter det gamle system - nu bare kan bruge det til det hele? :hmm: Har du HTM-startbog til hende? Og sagde DKK-damen, at du bare kan skrive rallynummeret på HTM-startbogen?

Link til indlæg
Del på andre sites

... og rally er endda i store ring, så du kommer til at rende noget frem og tilbage

 

Jamen for helvede altså!

Nå, men har planen er som følger:

LP fællesøvelser kl 11. Jeg er inde som nr. 3, men overtaler dommer til at blive nr. 1.

Vi laver fællesøvelser i 2 hold = cirka 20 minutter. Jeg kommer ind som nr. 1 = ca. 10-15 minutter. Med lidt let løb kan jeg være i rallyringen kl 11.35 - senest 11.40.

 

Ellers også skal jeg være sidst i LP...???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen for helvede altså!

Nå, men har planen er som følger:

LP fællesøvelser kl 11. Jeg er inde som nr. 3, men overtaler dommer til at blive nr. 1.

Vi laver fællesøvelser i 2 hold = cirka 20 minutter. Jeg kommer ind som nr. 1 = ca. 10-15 minutter. Med lidt let løb kan jeg være i rallyringen kl 11.35 - senest 11.40.

 

Ellers også skal jeg være sidst i LP...???

 

Godt det ikke er mig.

 

Det er grunden til at vi rally'er den om lørdagen og udstiller om søndagen. Jeg får stress bare ved tanken om at skulle rende frem og tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...