Hop til indhold

Ville bare lige vise min hvalp frem.


Gæst Amalau
 Share

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg er helt ny her inde, men har læst en del med på det sidste. På lørdag skal min kæreste og jeg nemlig hente denne lille skønhed, som gerne skulle blive til en stor skønhed en dag. :hjerte:

 

Jeg ved at folk her inde gerne vil have billeder så her er vores lille ridgeback Akila!akila2.jpg

 

Alt er købt ind og det er meget svært at vente heeelt til på lørdag!

 

Anita

311624_510751668941176_2022690470_n.jpg

akila og andre.jpg

akila.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er kærestens plan at hun (når hun er stort nok til det) skal med ud at løbe. jeg vil have hende med ud og løbe ved siden af når jeg ridder. :-D

Det er også skønt og i disse dage er det da super at ride i skoven, hva:klap:det lyder til i får mange hygsomme år alle tre:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja vejret er lige til skovture! Det er bare ærgerligt hun ikke kan komme med før næste sommer igen. Men så kan vi jo lave så meget andet i mellemtiden.

 

Det håber vi også på! :-D

I skal nok få massere af gode ture sammen fremover, og imellemtiden kan i jo lære hende at omgåes hesten:blink:der venter en masse nye ting den skal lære:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er begyndt at tænke over hvordan jeg skal vænne hende til hesten (og alle mulige andre ting). men hun må jo bare med ud på besøg en gang i mellem, og så kan kæresten gå med hende ved siden af hesten til at starte med.

 

Er der nogen af jer der har erfaringer med heste og hunde? og hvordan gjorde i det?

 

Hesten er intet problem hun er vandt til hunde og er noget af det mest rolige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er begyndt at tænke over hvordan jeg skal vænne hende til hesten (og alle mulige andre ting). men hun må jo bare med ud på besøg en gang i mellem, og så kan kæresten gå med hende ved siden af hesten til at starte med.

 

Er der nogen af jer der har erfaringer med heste og hunde? og hvordan gjorde i det?

 

Hesten er intet problem hun er vandt til hunde og er noget af det mest rolige.

Dit bud med kæresten ved siden af er ikke så dumt, men start med at tage hunden med ud i stalden så den kan vende sig til alle lyde og dufte og pludselige bevægelser fra hestene, og når hun er tryg ved det så kunne kæresten gå ved siden af hesten og dig... Og når de er tryg ved det, så kan du have lang Line på og selv holde den men HUSK det skal gå i hundens tempo, da det er en helt ny verden for den, så på med tålmodigheden og se på hampen hvornår den er klar... Og i må ære rolige og ikke være nervøse, for det går lige i hunden hvis det sker... God fornøjelse:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...