Hop til indhold

go bidder til spor


Gæst mou
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack

Jeg har brugt suppe - eks.vis suppevandet fra en kogt kylling - jeg har også brugt leverpostejs vand. Leverpostej kommes i en flaske og der hældes vand på - ryste flasken godt og så er det klart til at dryppe ud. I enden af sporet venter så den ekstra lækre godbid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
suppevand m.m. er ikke smart hvis det er menneskespor fx til DcH du vil gå:)

 

Det er muligt - men jeg træner ikke i dch eller andet - og her handler det om spor der ligges ud på forhånd, og som hunden går!

Jeg ved ikke hvad mou skal bruge det til - det er bare et forslag

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er muligt - men jeg træner ikke i dch eller andet - og her handler det om spor der ligges ud på forhånd, og som hunden går!

Jeg ved ikke hvad mou skal bruge det til - det er bare et forslag

 

Godt foreslag . vi går ikke dch endnu .. lige begyndt - vi nok mennespor senere.

Vi var til træning for første gang i aftes.For mange go bidder ( købte) kylligeog skinketern giver Freja tynd mave og rindende øjne

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt foreslag . vi går ikke dch endnu .. lige begyndt - vi nok mennespor senere.

Vi var til træning for første gang i aftes.For mange go bidder ( købte) kylligeog skinketern giver Freja tynd mave og rindende øjne

 

Freja tåler godt kødben overvejer om det vil være god ide at prøve med slæbespor ??

Link til indlæg
Del på andre sites

kan også være lidt stress over træning med helt nye hunde, eller een af de andre hunde der havde lidt virus med sig - for Zeus har også haft virkelig tynd mave i dag - og han har kun fået det han plejer at træne på...

 

Og ellers har du allerede fået mange gode ideer - Men I kan vel sagtens gå både slæbespor og godbidspor? Hun er jo så fin med hendes næse!

Link til indlæg
Del på andre sites

kan også være lidt stress over træning med helt nye hunde, eller een af de andre hunde der havde lidt virus med sig - for Zeus har også haft virkelig tynd mave i dag - og han har kun fået det han plejer at træne på...

 

Og ellers har du allerede fået mange gode ideer - Men I kan vel sagtens gå både slæbespor og godbidspor? Hun er jo så fin med hendes næse!

 

nu jeg tænker over det tror jeg det har været stress .vi trænede jo virklig ro på ...( også)..Tak for din ros til Freja - pigen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Femstjernet Hund

Hej

Selvom at det lugter frygtelig meget så kan du også bruge fiskeboller på dåse. Du kan spæde ekstra vand til og bruge blandingen af fiskevand og vand til at dryppe et spor og samtidig lægge et par fiskeboller på sporet og en god portion for enden af sporet. Fiskeboller er samtidig nænsomt mod maven (såfremt det ikke overdrives:-)).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...