Hop til indhold

hvornår burde ørerne hænge?


Gæst scoopex
 Share

Recommended Posts

hej

 

jeg har en dejlig dansk-svensk gårdhund på 8 mdn, men jeg et spørgsmål.. hvornår burde/bør begge ører begynde at hænge) min kære laicas ene ører er faldet ned, men det andet stritter lige i vejret og viser ikke tegn på noget knæk..

Link til indlæg
Del på andre sites

hej

 

jeg har en dejlig dansk-svensk gårdhund på 8 mdn, men jeg et spørgsmål.. hvornår burde/bør begge ører begynde at hænge) min kære laicas ene ører er faldet ned, men det andet stritter lige i vejret og viser ikke tegn på noget knæk..

 

Jeg mener helt klart at ørene skal hænge fra start og at når det ene øre er rejst i denne alder, så forbliver det rejst.

 

Har du spurgt din dyrlæge eller opdrætter?

Link til indlæg
Del på andre sites

begge hendes ører stod lige i vejret da hun var mindre og det ene begyndte at knække for et par mdn siden, synes bare det ser lidt noller ud at det kun er det ene ører der knækker :blink: men heldigvis skal hun jo ikke være konkurrence hund og så har hun jo bare det kendemærke. Jeg plejer bare at sige når hun ikke lystrer at hun ikke kan gøre for det, fordi hun jo kun kan høre med det ene øre:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...