Hop til indhold

Træningsmakkere - vestsjælland


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Super, så ses vi her kl 10 i morgen, osse uden hund det er helt fint med mig :-)

Jeg regner med vi alle kan finde ud af at holde syge hunde hjemme, så vi ikke får smittet andre med et eller andet irriterende.

 

Det er en ældre hvid landejendom lige ud til vejen i et 90 graders sving, der går et par krikker på en fold ud til vejen og der holder en hestetrailer og en blå varevogn. Så, nu tror jeg det er til at finde for de fleste ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke glemme at du bor SÅ TÆT PÅ det er jo helt vildt at man slal "mødes" på nettet når vi nærmest er naboer....  jeg er så absolut frisk på at træne sammen... Og vil super gerne lave nogle gå turer sammen i ny og næ... Men fra d 1 okt kan jeg dog ikke om lørdagen... Da min træning i Dch kommer først... Skal både træne selv og undervise så det er hele formidagen der går med det..

 

Ang zeus så blev hans mor vist heller ikke så gammel... Men han var en "genbrugs hund" så han blev ikke valgt på hans gener... Jeg løb faktisk agility med ham... Og han ELSKEDE det... Men han hoppede dog kun mellemklasse... Selv om han jo så absolut var stor... Men prøvede at skåne ham mest muligt

 

Han er en af de 2 skønneste hunde jeg har haft... Og savner ham forfærdeligt!!! Han var så utroligt nem at træne med.... Gjorde alt for en godbid eller en nussetur min skønne tyrekalv han kunne arpotere en kottelet... Den var fuldkommen savlet til og han havde savl hele vejen ned af brystet men han kom med den og sad pænt på plads til jeg to den... Han fik den naturligvis bagefter.... Men syntes stadigt det var så super godt... Uuuuueeee sider herog tuder så meget savner jeg ham lige nu...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...