Hop til indhold

Træningsmakkere - vestsjælland


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Vi er et par stykker der træner lørdag formiddag, vi plejer at køre til Sorø og bruge en bane der, for det vi egentlig er mest interesserede i er miljøet. Altså et miljø med forstyrrelser, andre hunde og folk der arbejder med dem. Men resten af året vil der være forskellige ting der gør at køretiden ville være ret fed at spare væk, og vi har derfor snakket om at træne hjemme nogle weekender og andre weekender køre ud og arbejde med hundene i "fremmed miljø".

 

Vi tænker jo så at måske er der nogle her inde der har lyst til at være med?

Vi træner på et stykke indhegnet mark, midt mellem Slagelse og Kalundborg.

Vores prioritet er at kunne arbejde med hundene under påvirkning og på den måde flytte deres tolerancetærskel. Samtidig kunne det være hyggeligt at være nogle stykker der kunne stikke hovederne sammen efter træning og udveksle ideer og erfaringer. Men der er altså ikke tale om at vi træner målrettet efter et bestemt program, vi kan overtales til alt fra spor og indkald til slalom, lineføring og klikkertræning :-)

 

Så - hvis du har lyst til at være med, så sig til :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne komme (og se jer træne :oops:) med et par af mine. Nelson kan jo lidt "lydighed", og de to små kan ingenting. Jeg kan også bare heppe eller bage en kage....

 

Haha det ville da være skide godt med selskab af en helt anden race end dem vi ellers plejer at rende ind i :-D

Vi kan jo altså heller ikke noget særligt, vi kan bare godt li' at lave et eller andet og vil gerne have at hundene kan koncentrere sig i forskellige situationer. Du er rigtig meget velkommen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg vil gerne komme (og se jer træne :oops:) med et par af mine. Nelson kan jo lidt "lydighed", og de to små kan ingenting. Jeg kan også bare heppe eller bage en kage....

 

Du ville være guld værd at have på et hvilket som helst hold, hvis du sådan bager kager og kommer og hepper :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

HOV... det er jo i nærheden af mig... :banan:

 

det vil jeg da helt vildt gerne... træner dog 3 gange om ugen, (tirsdag onsdag og torsdag) indtil oktoper så bliver det kun 2 gange om ugen hvor den ene desværrer er om lørdagen :(... men en gang imellem kunne være apsolut SUPER...!!!

 

så jeg er så absolut FRISK!!! :mrgreen:

 

 

jeg klikkertræner mest... men det gør jeg så uanset hvad jeg nærmest laver... :) hvornår er næste gang???

Link til indlæg
Del på andre sites

Ehj det er bare smadder godt, og smadder ærgerligt med jer der bor forkert.

 

Vi har aftalt at vi træner lørdag og at det kun er en udstilling der får lov at lave om på det, så egentlig kan dem der har lyst jo bare dukke op de dage de har mulighed.

Men for at det ikke blir alt for ukoordineret her i starten, så er det nok smart at vi aftaler at I lige sender en mail eller sms dagen før. Begge dele finder I på min hjemmeside Grand Krøyer

 

Adressen hedder Jernhøj 2 - 4480 store Fuglede.

 

20 km nord for Slagelse, til højre for landevejen. Det er som sagt et stykke indhegnet mark så for dem der ønsker det er der mulighed for at afslutte træningen med leg (eller evt. fotografering). Den eneste hysteriske regel er bare at man samler op efter sin hund med det samme den "taber noget".

 

I morgen starter vi, men næste lørdag er vi sikkert optaget af nyfødte hvalpe eller en tæve i fødsel, så lige den dag er der ingen træning ;-)

 

Spørg hvis der er noget I mangler at få svar på!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ehj det er bare smadder godt, og smadder ærgerligt med jer der bor forkert.

 

Vi har aftalt at vi træner lørdag og at det kun er en udstilling der får lov at lave om på det, så egentlig kan dem der har lyst jo bare dukke op de dage de har mulighed.

Men for at det ikke blir alt for ukoordineret her i starten, så er det nok smart at vi aftaler at I lige sender en mail eller sms dagen før. Begge dele finder I på min hjemmeside Grand Krøyer

 

Adressen hedder Jernhøj 2 - 4480 store Fuglede.

 

20 km nord for Slagelse, til højre for landevejen. Det er som sagt et stykke indhegnet mark så for dem der ønsker det er der mulighed for at afslutte træningen med leg (eller evt. fotografering). Den eneste hysteriske regel er bare at man samler op efter sin hund med det samme den "taber noget".

 

I morgen starter vi, men næste lørdag er vi sikkert optaget af nyfødte hvalpe eller en tæve i fødsel, så lige den dag er der ingen træning ;-)

 

Spørg hvis der er noget I mangler at få svar på!

 

HVAD det er jo nærmest i min baghave:shock: jeg bor på flinterupvej 51 det store gule hus med 2 meter stort sort lamel hegn rundt om i flinterup by... viste da ikke at du boede så tæt på mig...:confused::banan: det er jo FANTASTISK... jeg vil SUPER gerne med... i morgen kan jeg dog ikke :stupid: da jeg skal hjælpe ved DcH's agility stævne i mørkøv... men vil da SUPER gerne gå en tur samme i ny og næ... og hvis du er interseret i at få vændet dine hunde til børn så har jeg 2 hundevenlige a slagsen som gerne vil komme og sige hej (deres mor vil elske det dobelt så meget:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

HVAD det er jo nærmest i min baghave:shock: jeg bor på flinterupvej 51 det store gule hus med 2 meter stort sort lamel hegn rundt om i flinterup by... viste da ikke at du boede så tæt på mig...:confused::banan: det er jo FANTASTISK... jeg vil SUPER gerne med... i morgen kan jeg dog ikke :stupid: da jeg skal hjælpe ved DcH's agility stævne i mørkøv... men vil da SUPER gerne gå en tur samme i ny og næ... og hvis du er interseret i at få vændet dine hunde til børn så har jeg 2 hundevenlige a slagsen som gerne vil komme og sige hej (deres mor vil elske det dobelt så meget:mrgreen:)

 

Jamen jeg havde det da godt på fornemmelsen, har spurgt dig engang hvor du boede, men glemte bagefter hvilken tråd det var i, så fik aldrig set om du svarede ;-)

 

Børnene vil jeg gerne låne når mine hvalpe blir en 4-6 ugers tid og deres mor må gerne komme med :-)

Hvor længe har I boet der nede, den gang jeg flyttede her til boede der noget der lignede en harlekin GD men jeg så den kun gennem hegnet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg havde det da godt på fornemmelsen, har spurgt dig engang hvor du boede, men glemte bagefter hvilken tråd det var i, så fik aldrig set om du svarede ;-)

 

Børnene vil jeg gerne låne når mine hvalpe blir en 4-6 ugers tid og deres mor må gerne komme med :-)

Hvor længe har I boet der nede, den gang jeg flyttede her til boede der noget der lignede en harlekin GD men jeg så den kun gennem hegnet.

 

vi har boet her i 10 år... og du har rigtigt nok set en harlekin GD det var min højt elsket Zeus:hjerte:... han døede desværrer for 4 år siden af forstort hjerte:megaked:

Jeg ELSKER GDer... men syntes de lever alt for kort tid... zeus blev kun 5½ år:megaked: savner ham stadigt... så vil super gerne ned og klappe dine "ponyer":lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har boet her i 10 år... og du har rigtigt nok set en harlekin GD det var min højt elsket Zeus:hjerte:... han døede desværrer for 4 år siden af forstort hjerte:megaked:

Jeg ELSKER GDer... men syntes de lever alt for kort tid... zeus blev kun 5½ år:megaked: savner ham stadigt... så vil super gerne ned og klappe dine "ponyer":lun:

 

AArh min den ældste er 9 år, hans mor blev osse 9 år og hendes far blev 10 år, så du har været en af de uheldige, specielt fordi de harlekin ofte kommer op omkring 8-11 år.

Jeg har osse boet her i 10 år, elsker at bo her oppe på bakketoppen hvor det altid blæser :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...