Hop til indhold

Hej hundemennesker


Gæst Jane V
 Share

Recommended Posts

Mit navn er Jane, og jeg bor i Vejen med min mand Flemming og vores 7 katte (2 maine coons og 5 norske skovkatte). Vi er nystartede opdrættere af norske skovkatte, men venter dog stadig på vores første kuld :)

 

På trods af, at vi er 100% kattemennesker, så kan vi dog også godt lide hunde, og jeg har fuldstændig forelsket mig i beagles, og jeg går og overvejer, om sådan en skal indlemmes i vores lille familie.

 

Derfor vil jeg selvfølgelig gerne vide en masse om beagles - og især om de kan med katte :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malenemn

Jeg har ikke selv haft beagle, men min mors kusine havde en imens hun også havde en kat, i dette tilfælde havde hun dog hunden først - dog tror jeg det er nemmere når kattene er der i forvejen, så møder hunden jer i dette "kattemiljø", og har ikke mødt jer anderledes, og så må den finde sin plads mellem den store familie :-)

Sådan var det i hvert fald da vi fik vores Papillon, der havde vi 3 katte i forvejen, og den fandt hurtigt ud af, at kattene er nix pille, og de var her først. Dog kunne den ene kat ikke tackle at der var kommet en hund i huset (han var også gammel), selvom hunden ikke gjorde katten noget, blev vi nødt til at få ham aflivet, da han gemte sig ude på toilettet og begyndte at tabe håret.. Så du skal også have i tankerne, om kattene kan lide hunden, og ikke kun omvendt :-)

Held og lykke med det, vores hund og to katte havde det i hvert fald fint sammen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...