Hop til indhold

Dagens mareridt...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Puuuh, sikke en grim oplevelse! Jeg var løbet skrigende og grædende væk, det er helt sikkert! Tåler ikke hvepse og bier (hverken mentalt eller fysisk).

 

En anden gang, ville jeg helt sikkert give hende antihistamin, det må hunde gerne få (men det er nok en god ide at ringe til dyrlægen, for at snakke dosis først).

 

 

Jeg håber I kommer ovenpå igen, og få rystet den grimme oplevelse af jer.

 

 

Og shit til din sidste tekst!! Det forklarer hvorfor der er fløjet en bi/hveps ind i mit køkken de sidste dage, HVER gang jeg har lavet mad! Fra nu af lukker jeg vinduet!

 

Det viste sig at jeg selv har fået en mild allergisk reaktion, så i dag begyndte jeg at blive højrød i hovedet og hæve op, så jeg har lige købt antihistamin. Men da jeg ringede til dyrlægen og spurgte om Luna måtte få noget, så mente hun at det var en dårlig idé :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det viste sig at jeg selv har fået en mild allergisk reaktion, så i dag begyndte jeg at blive højrød i hovedet og hæve op, så jeg har lige købt antihistamin. Men da jeg ringede til dyrlægen og spurgte om Luna måtte få noget, så mente hun at det var en dårlig idé :vedikke:

 

Hmm, spøjst. Jeg har altid læst og hørt at hunde godt kan tåle antihistamin, og reagerer lige så godt på dem som os. Meget af det medicin vi får, er jo det samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Føj for en oplevelse! :shock:

Jeg er så ræd for hvepse/bier - kan kun forstille mig hvor skræmmende det havde været. Er ikke sikker på jeg havde oplevet episoden - tror nærmere jeg var faldt død om af et hjertestop... :genert:

 

Og stakkels Luna som nåede at få SÅ mange stik :ae: rart du trods alt slap afsted med et enkelt.. :bighug: men sikke en oplevelse!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altid alnok og benadryl liggende. Kan altså ikke forstå din dyrlæge:genert: De hjælper også hunde.

 

Hun ville måske hellere have indtjeningen på at skyde præcis samme virkestof i nakken på hunden. Ja det virker hurtigere, men hvis ikke situationen er akut livstruende, så er der ingen grund til andet end at give hunden alnok efter min mening.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun ville måske hellere have indtjeningen på at skyde præcis samme virkestof i nakken på hunden. Ja det virker hurtigere, men hvis ikke situationen er akut livstruende, så er der ingen grund til andet end at give hunden alnok efter min mening.

 

Det er jo nok det (glemte forresten at skrive at jeg har det liggende til mig selv:-D Alnok virker på min kløen i øjne og gane, benadryl på kløen i fødderne:lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Føj for en oplevelse! :shock:

Jeg er så ræd for hvepse/bier - kan kun forstille mig hvor skræmmende det havde været. Er ikke sikker på jeg havde oplevet episoden - tror nærmere jeg var faldt død om af et hjertestop... :genert:

 

Og stakkels Luna som nåede at få SÅ mange stik :ae: rart du trods alt slap afsted med et enkelt.. :bighug: men sikke en oplevelse!

 

Jeg er også ret glad for at jeg slap med et enkelt, det er nemlig hævet op så det fylder halvdelen af min underarm, så prøv at forestille dig hvordan jeg havde set ud hvis jeg havde fået flere :shock:

 

Hun ville måske hellere have indtjeningen på at skyde præcis samme virkestof i nakken på hunden. Ja det virker hurtigere, men hvis ikke situationen er akut livstruende, så er der ingen grund til andet end at give hunden alnok efter min mening.

 

Det var også min første tanke, men jeg tror måske mere at hun bare var helt modstander af at give noget som helst i denne situation, for hun kunne ikke anbefale noget andet, og i går måtte jeg heller ikke give Luna noget smertestillende :vedikke:

 

For god ordens skyld må jeg hellere lige skrive at det var sygeplejesken, og ikke lægen jeg talte med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, spøjst. Jeg har altid læst og hørt at hunde godt kan tåle antihistamin, og reagerer lige så godt på dem som os. Meget af det medicin vi får, er jo det samme.

 

Jeg skulle køre en tidligere bruger ned på det bosted han skulle flytte til.

Hans hund bliver MEGET køresyg, så jeg ringede til dyrlægen for at høre hvad vi lige kunne gøre, og han bad mig fylde nogle køresygetabletter til mennesker på hende. Skulle bare gå ud fra vægtangivelsen på pakken.

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...