Hop til indhold

Flyttning, tilpassning og ikke mulighed for ferie...


Franziska
 Share

Recommended Posts

Som nogen sikkert har læst, flytter vi den 13 oktober til et rækkehus.

 

Problemet er at vi flytter den 13 (lørdag), den 15 (mandag) tager kæresten fri så han kan være hos hunden, men han tager så også allerede afsted om aften til skolen og er så der de næste 10 uger.

 

Jeg arbejder på så jeg kan få fri tirsdag og onsdag, men mere er nok ikke realistisk, desværre.

 

I vores nyværende lejlighed kan hun godt være alene hjemme, men det er bestemt ikke fordi hun synes det fedt.

 

Nå ja det nye sted regner vi med at med at lukke af så hun kun kan være nede i stueetagen, altså i køkkenet.

 

Men tror i det ville hjælpe Maya, hvis der var en hund mere? (altså bare i en korter periode, måske 2 uger?)

 

Jeg har jo haft en plejehund, og hun er bare utrolig rolig og stabil i at være alene hjemme, og totalt ligeglad med hvor hun er alene henne.

Ville det måske være en løsning? - så ville jeg nok be ejeren om jeg ikke må have hende på prøve en eller to weekender inden vi flytter, og ser om de to hunde også kan sammen i længere tid. (de har set hinanden af og til, lige siden Maya har været helt lille)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som en rigtig god ide, hvis du kunne låne plejehunden et stykke tid. Det vil helt sikkert kunne gavne Maya, at der i starten er en anden hund i de nye omgivelser.

Og forresten, stort tillykke med lejligheden :-D

 

Altså ejeren af plejehunden en skøn lab :hjerte: har før spurgt om hun måske måtte kom på lidt ferie hos os, da hun nu har 3 hunde ud over labben og bor i en 1 1/2 værelset med kæresten. Så det er der god chancer for at hun må.

 

Min eneste bekymring er om Maya måske så bliver meget ked af det når labben så skal hjem igen.

 

Og mange tak.. vi GLÆDER os til at flytte..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...