Gæst Calla Skrevet September 5, 2012 Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 Jo.. Calla har fået en blå tunge idag. Hvad kan man gøre ved det? Det er nu min egen skyld. Ville lige dip dye mit hår med blå frugtfarve og så går calla amok på det og vil æde det. Så nu har hun en blå tunge. Er det giftigt at indtage for hunde? og hvordan får man farven væk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret September 5, 2012 Rapporter Share Besvaret September 5, 2012 Men hvorfor dog dyppe håret i frugtfarve? Smitter det ikke af på alting? Jeg tror ikke det er skadeligt, man spiser det jo i kager. Og så er slid nok den eneste måde at få det væk igen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret September 5, 2012 Rapporter Share Besvaret September 5, 2012 jeg gad godt at se et billede:P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Calla Besvaret September 5, 2012 Rapporter Share Besvaret September 5, 2012 Det er heldigvis væk nu. Nej faktisk smitter det ikke af på alt, når det først har tørret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret September 5, 2012 Rapporter Share Besvaret September 5, 2012 så er hun jo blevet til en Dansk /svensk gårdhunde chow -chow ! håber vi får et billede ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Calla Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 (rettet) Desværre.. Det er gået væk. Og det var mere.. Tyggegummiblåt. Redigeret September 6, 2012 af Calla stavefejl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stefano Fava Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Hehe du må lige berette om det farver lorten også. Ville nok studse lidt hvis jeg så en blå hundelort på gåturen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Calla Besvaret September 6, 2012 Rapporter Share Besvaret September 6, 2012 Hehe du må lige berette om det farver lorten også. Ville nok studse lidt hvis jeg så en blå hundelort på gåturen. Det farvede ikke lorten. Haha det ville da være sjovt at se. Især når hun normalt skider på mit værelse. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts