Hop til indhold

emu olie til hunde, helt fantastisk


Gæst maria jeppesen
 Share

Recommended Posts

Gæst maria jeppesen

hejsa

 

jeg er en ældre kvinde, som har to West highlander hunde. Dejlige kræ!

 

Som så mange andre Westier, så har mine også hud problemer, men efter mange års søgen, så fandt jeg denne fantastiske olie, som jeg tog chance at prøve. Der er jo så mange svindlere i dag, så man ved aldrig. Emu olie fra New Zealand og Australien( rosendalhealthcare.dk). Den er så skøn i brug, og jeg putter den på deres skin engang mellem eller i deres hunde shampoo, når de virker irriteret. Mine hunde har aldrig haft smukkere pels eller været lykkeligere, ligesom deres ejer.

 

mvh

 

maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
hejsa

 

jeg er en ældre kvinde, som har to West highlander hunde. Dejlige kræ!

 

Som så mange andre Westier, så har mine også hud problemer, men efter mange års søgen, så fandt jeg denne fantastiske olie, som jeg tog chance at prøve. Der er jo så mange svindlere i dag, så man ved aldrig. Emu olie fra New Zealand og Australien( rosendalhealthcare.dk). Den er så skøn i brug, og jeg putter den på deres skin engang mellem eller i deres hunde shampoo, når de virker irriteret. Mine hunde har aldrig haft smukkere pels eller været lykkeligere, ligesom deres ejer.

 

mvh

 

maria

 

Velkommen :vinken:

 

Hvem producerer ingredienserne til olien? :-)

Redigeret af snevinter
Link til indlæg
Del på andre sites

hejsa

 

jeg er en ældre kvinde, som har to West highlander hunde. Dejlige kræ!

 

Som så mange andre Westier, så har mine også hud problemer, men efter mange års søgen, så fandt jeg denne fantastiske olie, som jeg tog chance at prøve. Der er jo så mange svindlere i dag, så man ved aldrig. Emu olie fra New Zealand og Australien( rosendalhealthcare.dk). Den er så skøn i brug, og jeg putter den på deres skin engang mellem eller i deres hunde shampoo, når de virker irriteret. Mine hunde har aldrig haft smukkere pels eller været lykkeligere, ligesom deres ejer.

 

mvh

 

Hej Maria

velkommen til :-)

 

Vi var lige et par stykker som ikke kunne dy os for at joke lidt, det skal du ikke tage personligt :lol:

 

Fortæller du lidt om dine westies?

 

Jeg har haft cairn, så jeg er jo lidt solgt til denne hundetype

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg har tit tænkt:" Hvem mon holder emuen mens den bliver presset?".

 

Undskyld spøg til side...

 

:mrgreen:

 

adr, jeg tænker bare ...hvad er der størst sandsynlighed for at der kommer ud når man presser en emu :badr: helle for ikke at stå bagved :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt det her på Google:

 

"EMU olie er blevet brugt af de Australske Aborigines i mange tusind år mod muskel og ledsmerter samt som et antiseptisk og regenererende middel til bl.a. sårheling og forbrændinger. Nedtegnelser om EMU-oliens helende egenskaber er foretaget af hvide invandrere fra midten af forrige århundrede. EMU olie kommer fra et tykt lag fedt på ryggen af EMUen og er i dag et biprodukt ved produktion af EMU-kød, der ernæringsmæssigt anses for at være særdeles sundt p.g.a kødets høje indhold af umættede fedtsyrer."

"Emu olie er en olie har naturligt højt niveau af linolensyre. De linolensyre er meget effektiv til behandling af muskel-spasmer og ledsmerter, især arthritis smerter.

Emu olie er blevet en gave til antallet af arthritis patienter.

Linolensyre er en fedtsyre, der let penitrates ind i huden og lindrer smerter.

Ikke phosporus sammensætningen af linolensyre hjælper i penitrating huden.

De aktioner af ØMU olie åre

emu olie findes anti inflammatorisk handling.

emu olie har penitrating kapacitet til huden.

emu olie giver også sol-beskyttelse.

Efter morethan ti års erfaring med ØMU’en olie, de fleste af clilnicians foreslår at bruge Emu olie,

for at mindske smerter, hævelse, muskelstivhed.

ideel til behandling af artritis.

også mindsker muskel bruishing og muskelsvaghed.

disse fordele er der ved at Emu olie i behandling af artritis"

 

 

Men wsg har ret - det kommer fra en fugl :blink: :engel: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør fuglen vel :mrgreen:

 

Undskyld, kunne ikke lade være :mrgreen:

 

fighting0057.gif

 

 

fnis - der var du hurtig :mrgreen:

 

Jeg har tit tænkt:" Hvem mon holder emuen mens den bliver presset?".

 

Undskyld spøg til side...

 

:mrgreen:

 

adr, jeg tænker bare ...hvad er der størst sandsynlighed for at der kommer ud når man presser en emu :badr: helle for ikke at stå bagved :shock:

 

Kan i så opføre jer ordenlig. :mad::mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt det her på Google:

 

"EMU olie er blevet brugt af de Australske Aborigines i mange tusind år mod muskel og ledsmerter samt som et antiseptisk og regenererende middel til bl.a. sårheling og forbrændinger. Nedtegnelser om EMU-oliens helende egenskaber er foretaget af hvide invandrere fra midten af forrige århundrede. EMU olie kommer fra et tykt lag fedt på ryggen af EMUen og er i dag et biprodukt ved produktion af EMU-kød, der ernæringsmæssigt anses for at være særdeles sundt p.g.a kødets høje indhold af umættede fedtsyrer."

 

"Emu olie er en olie har naturligt højt niveau af linolensyre. De linolensyre er meget effektiv til behandling af muskel-spasmer og ledsmerter, især arthritis smerter.

Emu olie er blevet en gave til antallet af arthritis patienter.

Linolensyre er en fedtsyre, der let penitrates ind i huden og lindrer smerter.

Ikke phosporus sammensætningen af linolensyre hjælper i penitrating huden.

De aktioner af ØMU olie åre

emu olie findes anti inflammatorisk handling.

emu olie har penitrating kapacitet til huden.

emu olie giver også sol-beskyttelse.

Efter morethan ti års erfaring med ØMU’en olie, de fleste af clilnicians foreslår at bruge Emu olie,

for at mindske smerter, hævelse, muskelstivhed.

ideel til behandling af artritis.

også mindsker muskel bruishing og muskelsvaghed.

disse fordele er der ved at Emu olie i behandling af artritis"

 

 

Men wsg har ret - det kommer fra en fugl :blink: :engel: :blink:

 

*LOOOOL* Hvilken maskine har dog stået for den oversættelse??? b101.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
hejsa

 

jeg er en ældre kvinde, som har to West highlander hunde. Dejlige kræ!

 

Som så mange andre Westier, så har mine også hud problemer, men efter mange års søgen, så fandt jeg denne fantastiske olie, som jeg tog chance at prøve. Der er jo så mange svindlere i dag, så man ved aldrig. Emu olie fra New Zealand og Australien( rosendalhealthcare.dk). Den er så skøn i brug, og jeg putter den på deres skin engang mellem eller i deres hunde shampoo, når de virker irriteret. Mine hunde har aldrig haft smukkere pels eller været lykkeligere, ligesom deres ejer.

 

mvh

 

maria

 

hvor fåes denne olie henne:?:

Link til indlæg
Del på andre sites

*LOOOOL* Hvilken maskine har dog stået for den oversættelse??? b101.gif

 

Skal vi gætte på GOOOGLE OVERSÆT?

 

man kan få nogle oversætelser så man hulker af grin.

 

Jeg fik oversat en artikel om hvalpe og "the nursing bitch" blev oversat til "sygeplejeske kællingen", åhh jeg vrælede af grin a065.gif

 

Keder man sig en dag eller trænger til et godt grin så lad Google oversætte

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Skal vi gætte på GOOOGLE OVERSÆT?

 

man kan få nogle oversætelser så man hulker af grin.

 

Jeg fik oversat en artikel om hvalpe og "the nursing bitch" blev oversat til "sygeplejeske kællingen", åhh jeg vrælede af grin a065.gif

 

Keder man sig en dag eller trænger til et godt grin så lad Google oversætte

 

happy0009.gif ha ha ha

 

Sikke et tilfælde happy0009.gif ...jeg må i gang med google!

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi gætte på GOOOGLE OVERSÆT?

 

man kan få nogle oversætelser så man hulker af grin.

 

Jeg fik oversat en artikel om hvalpe og "the nursing bitch" blev oversat til "sygeplejeske kællingen", åhh jeg vrælede af grin a065.gif

 

Keder man sig en dag eller trænger til et godt grin så lad Google oversætte

 

happy0009.gif Måske skal vi lave en "oversættelsestråd" med den slags. Det kunne nok give nogle gode grin :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria jeppesen
hvor fåes denne olie henne:?:

 

hejsa

 

Den olie jeg har købt, fik jeg hos rosendalhealthcare.dk. De var rigtig hjælpsomme og der er god hjælp at hente på deres hjemmeside ellers mailer man dem bare.

 

mvh

 

Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria jeppesen
hejsa

 

jeg er en ældre kvinde, som har to West highlander hunde. Dejlige kræ!

 

Som så mange andre Westier, så har mine også hud problemer, men efter mange års søgen, så fandt jeg denne fantastiske olie, som jeg tog chance at prøve. Der er jo så mange svindlere i dag, så man ved aldrig. Emu olie fra New Zealand og Australien( rosendalhealthcare.dk). Den er så skøn i brug, og jeg putter den på deres skin engang mellem eller i deres hunde shampoo, når de virker irriteret. Mine hunde har aldrig haft smukkere pels eller været lykkeligere, ligesom deres ejer.

 

mvh

 

Hej Maria

velkommen til :-)

 

Vi var lige et par stykker som ikke kunne dy os for at joke lidt, det skal du ikke tage personligt :lol:

 

Fortæller du lidt om dine westies?

 

Jeg har haft cairn, så jeg er jo lidt solgt til denne hundetype

 

Hejsa

 

Det er helt okay. Jeg har selv fyret et par af. Jamen mine hunde...de er mit et og alt. De er temperamentsfulde og sjove, og nu hvor deres hud har det bedre, ja så er mor her glad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...