Gæst Josiasen Skrevet September 10, 2012 Rapporter Share Skrevet September 10, 2012 Hej Jeg er ny herinde, så jeg ved ikke, om det her er det rigtige sted at skrive dette her, men så må I rette på mig Min gamle hund blev syg, og skulle over på noget foder, som var godt for nyrene. Jeg købte derfor en pose Renal med hjem. Desværre gik det hurtigt ned ad bakke for min lille hund, og han døde kort efter. Dog i en alder af 15. Men nu står jeg med en pose Renal, som jeg ikke kan bruge, og da det vil være synd bare at smide den ud, vil jeg høre, om der er nogen, der vil have den? Den er gratis. Jeg kan ikke helt huske, om der er 5 eller 7 kg i posen. Håber nogen kan bruge den. Mvh Christine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 Det gør mig ondt med din hund:( Er det Royal Canin eller???? Hvis du ikke finder en "værdig aftager" herinde, kan du evt. smide posen af ved en MaxiZoo. De samler ind til forskellige velgørende formål (i min lokale butik er det til spanske gadehunde). Ellers er jeg sikker på at det nærmeste dyreinternat glad og gerne tager imod:-) Og velkommen til i øvrigt - håber du bliver hængende herinde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Josiasen Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 ja, det er royal canin. God ide med dyreinternatet eller maxi zoo. Det prøver jeg, hvis der ikke er nogen, der henvender sig og tak for velkomst Jeg bliver helt sikkert hængende. Er hunde-menneske med meget store bogstaver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Velkommen til og det gør mig ondt at du mistede din hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Josiasen Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Tak - for begge dele. Jeg savner min hund frygtelig meget, men trøster mig med, at han blev gammel og aldrig har været syg. Nu glæder børnene og jeg os til at få en ny hund Vi skal have en stabyhoun i løbet af ca. 6 mdr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Josiasen Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 og for resten har jeg fået givet foderet væk :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Det lyder dejligt for jer - jeg formoder hvalpen ikke er "produceret" endnu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Josiasen Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 nemlig. Der kommer hvalpe i oktober og november, og der skal være en parring i december. Vi står som nr 7 til en hanhund. Min søn siger tit, at der SKAL komme 7 hanner i oktober Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Den skal jeg vist lige forstå: det drejer sig om 3 forskellige tæver? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Josiasen Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 ja. Det er stabyhoun klubben, der står for hvalpe-"uddelingen", så man bliver skrevet op og må pænt vente i kø Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 ja. Det er stabyhoun klubben, der står for hvalpe-"uddelingen", så man bliver skrevet op og må pænt vente i kø Altså, racens specialklub tager beslutning om hvem klubbens medlemmer skal sælge deres hvalpe til? Og velkommen til selvfølgelig!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts