Hop til indhold

Pose med Renal gives væk

Gæst Josiasen
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er ny herinde, så jeg ved ikke, om det her er det rigtige sted at skrive dette her, men så må I rette på mig :-)

Min gamle hund blev syg, og skulle over på noget foder, som var godt for nyrene. Jeg købte derfor en pose Renal med hjem. Desværre gik det hurtigt ned ad bakke for min lille hund, og han døde kort efter. Dog i en alder af 15.

Men nu står jeg med en pose Renal, som jeg ikke kan bruge, og da det vil være synd bare at smide den ud, vil jeg høre, om der er nogen, der vil have den? Den er gratis. Jeg kan ikke helt huske, om der er 5 eller 7 kg i posen.

Håber nogen kan bruge den.

Mvh

Christine

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ondt med din hund:(

Er det Royal Canin eller???? Hvis du ikke finder en "værdig aftager" herinde, kan du evt. smide posen af ved en MaxiZoo. De samler ind til forskellige velgørende formål (i min lokale butik er det til spanske gadehunde). Ellers er jeg sikker på at det nærmeste dyreinternat glad og gerne tager imod:-)

Og velkommen til i øvrigt - håber du bliver hængende herinde!

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er royal canin.

God ide med dyreinternatet eller maxi zoo. Det prøver jeg, hvis der ikke er nogen, der henvender sig :-)

og tak for velkomst

Jeg bliver helt sikkert hængende. Er hunde-menneske med meget store bogstaver :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak - for begge dele. Jeg savner min hund frygtelig meget, men trøster mig med, at han blev gammel og aldrig har været syg. Nu glæder børnene og jeg os til at få en ny hund :-D Vi skal have en stabyhoun i løbet af ca. 6 mdr.

Link til indlæg
Del på andre sites