Gæst Fencing Princess Skrevet September 14, 2012 Rapporter Share Skrevet September 14, 2012 Hej alle, Jeg har min store hund Hector, der er en schæfer på besøg en gang imellem i København, ellers bor han hos min mor. Han har gået til træning før og er lydig, så vi søger noget "for sjov" træning til når han er på besøg. Er der nogen der kender et sted hvor man kan komme og betale pr. gang? Vi synes det er lidt dumt at betale et helt kontingent, da vi kun skal træne 1-5 gange om måneden På forhånd mange tak for jeres svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret September 14, 2012 Rapporter Share Besvaret September 14, 2012 Hej alle, Jeg har min store hund Hector, der er en schæfer på besøg en gang imellem i København, ellers bor han hos min mor. Han har gået til træning før og er lydig, så vi søger noget "for sjov" træning til når han er på besøg. Er der nogen der kender et sted hvor man kan komme og betale pr. gang? Vi synes det er lidt dumt at betale et helt kontingent, da vi kun skal træne 1-5 gange om måneden På forhånd mange tak for jeres svar Herovre (i Jylland) er der flere der har en klippekort-ordning til voksne hunde, men jeg kender desværre ikke nogen i Kbh. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Herovre (i Jylland) er der flere der har en klippekort-ordning til voksne hunde, men jeg kender desværre ikke nogen i Kbh. Det var smart. Alle de gode steder, jeg kender, i København har ingen problemer med at få fyldt deres hold, så jeg tvivler på nogen 'gider' besværet med klippekort / engangstræning :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts