Hop til indhold

Homer


bodeval
 Share

Recommended Posts

Så er det vist på tide at I kommer til at se min lille nye Homer :-D

 

Han er nu 9 uger gammel og vi har haft ham en uge - han er lille gut fuld af spillopper - en rigtig bandit ;-)

 

Storebror Balou er ikke helt så vild med ham endnu - men det er allerede blevet meget bedre - så det skal nok blive godt :lol:

DSC_0600.jpg

DSC_0613.jpg

DSC_0616.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig er der andre end mig, herinde, med den race. :banan: Hvor er han skøn. :lun::lun::lun: Tillykke.

 

Må jeg lige plukke din hjerne?, hvad vejede han da I fik ham hjem og hvor stort (langt) er det halsbånd Homer har på?. (halsbånd og line er nemlig det sidste jeg mangler at købe til min flatterhvalp, der flytter ind på næste onsdag).

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa :vinken:

 

Han vejede ca. 5 kg da vi fik ham hjem - men han var også en af de mindste i kuldet - underligt nok så var det de fleste tæver som var størst ;-)

 

Jeg måler lige halsbåndet når jeg kommer hjem - det jeg havde var nemlig også for stort - det her er et jeg har lånt jeg opdrætter :lol:

 

Han er for info til andre - en flatcoated retreiver ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han vejede ca. 5 kg da vi fik ham hjem - men han var også en af de mindste i kuldet - underligt nok så var det de fleste tæver som var størst ;-)

 

I det kuld min hvalp er fra, er de stort set lige store. Dog er der en tæve der er lidt større og grovere bygget end de andre. Hun vil nok komme til at veje 6-6,5 kg, mens de andre nok kommer til at veje rundt de 5½kg.

 

Min første flatter vejede kun 4 kg da hun var 8 uger, men kom til at veje 31 kg og var 61 cm over skulderen (max. mål for hanhunde) da hun blev voksen, så det behøver ikke blive små hunde fordi de er små som hvalpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

så er der lige en lille opdate på Homer :-)

 

Han er en rigtig sød og fræk lille hvalp - men det skal sådan nogen vel være ;-)

 

Han sover fra kl. 22.30 til kl. 5.30 hvor vores væggeur ringer uden at pive eller tisse - men han er selvfølgelig heller ikke helt alene - han har jo storebror Balou som sover lige ved siden af :lol:

DSC_0702.jpg

DSC_0705.jpg

DSC_0712.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...