Hop til indhold

Et hemmeligt sted i København...

Gæst Iben B
 Share

Recommended Posts

Grundet tilstandene i hundeskovene, må man søge andre steder hen. Og på en god dag, er det såmænd heller ikke slemt på trods af affaldsmængderne og et og andet smadret bilvrag. Hvis man oveni købet, som jeg, har en forkærlighed for forfaldne industriområder, kan det ligefrem være smukt - på sin egen grimme måde :lol:

Billederne er taget med mobil, så de er ikke superskarpe, men hyggede os, det gjorde vi. Og jeg siger IKKE hvor det er! (Og Buddha må ikke sladre :mrgreen:)

Skrænterne består af ubestemmeligt industriaffald, dækket med tagpap, og så har man sået noget pænt ovenpå. Her behøver vi ikke at lege at jorden er giftig :slem:

2012-09-20%252014.24.34.jpg

Men derfor kan der såmænd være helt kønt alligevel

2012-09-20%252014.24.49.jpg

2012-09-20%252014.29.18.jpg

Både nedlagt, og stadig virksom, industri

2012-09-20%252014.30.13.jpg

2012-09-20%252014.30.58.jpg

2012-09-20%252014.32.17.jpg

"På en losseplads, mellem jern og glas, og en masse andet affald..."

2012-09-20%252014.32.59.jpg

2012-09-20%252014.36.40.jpg

VOV!

2012-09-20%252014.33.10.jpg

2012-09-20%252014.33.15.jpg

2012-09-20%252014.38.41.jpg

Boxer på spring, spaniel i skjul ;-)

2012-09-20%252014.42.19.jpg

Drengene havde en prægtig tur - og det er jo det vigtigste :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ser ud til at de hygger sig max - så glad for at du har fundet et 'dit sted' :banan: I knows hvordan det er.

Ja, det er dejligt. Da efterladenskaberne tyder på at der både drikkes, hores og hærges, så tror jeg de fleste af de øvrige gæster henlægger deres besøg til aftenstide ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle af de allerbedste træningstimer har jeg haft på hhv. industrigrunde og en nedlagt losseplads. Der er faktisk en del steder som er meget velegnede til hundeture/træning, når bare man finder dem :-D

Buddha sladrer sikkert ikke om hvor dette sted er, men muligvis gør jeg ;-)

Please nej! Vi har det lige så hyggeligt all by our lonesomes :mrgreen:

Og ja - jeg har efterhånden en 3-4 sådanne steder i en overskuelig radius fra min bopæl. Dejligt med disse 'oaser' :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Please nej! Vi har det lige så hyggeligt all by our lonesomes :mrgreen:

Og ja - jeg har efterhånden en 3-4 sådanne steder i en overskuelig radius fra min bopæl. Dejligt med disse 'oaser' :-D

Bestemt.

Det lyder måske lidt frelst, men når jeg har skulle flytte har det altid været med "hundesteder" i rimelig afstand som et af kravene, derfor har jeg altid haft nem adgang til grønne og overskuelige områder, hvilket gør det langt nemmere at have hund.

Om knap ½ år skal jeg flytte herfra og håber sandelig jeg kan finde endnu et godt "hundested" - og jeg sladrer ikke om dit :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
M&M og jeg har også et hemmeligt sted (troede jeg) nær Ishøj. Men forleden dag da vi var der i øs-regnvejr, holdt der en bil på en lille sti i tæt buskads. Jeg troede at bilen var stjålet og gemt lidt væk til senere plyndring og tænkte straks på besværet med at ringe til politi og guide politiet til bilens position i det lidt øde område :stupid: Så jeg bad M&M om at blive stående mens jeg gik frem til bilen for bl.a. at nedskrive tallede på nummerpladerne. Da jeg når frem til bilen dukker der dog 2 unge mennesker (uden særlig meget tøj på) op fra bagsædet :lol: De virkede lidt febrilske, men jeg kunne jo kun vinke afværgende til dem og gå tilbage til M&M - lidt grinende over, at jeg troede at dette var MIT hemmelige sted :stupid:

På mine hemmelige steder holder der af og til en enkelt bil, med nogle folk der ser ud som om de driver en eller anden form for 'forretning'. Men jeg generer ikke dem og de generer ikke mig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

M&M og jeg har også et hemmeligt sted (troede jeg) nær Ishøj. Men forleden dag da vi var der i øs-regnvejr, holdt der en bil på en lille sti i tæt buskads. Jeg troede at bilen var stjålet og gemt lidt væk til senere plyndring og tænkte straks på besværet med at ringe til politi og guide politiet til bilens position i det lidt øde område :stupid: Så jeg bad M&M om at blive stående mens jeg gik frem til bilen for bl.a. at nedskrive tallede på nummerpladerne. Da jeg når frem til bilen dukker der dog 2 unge mennesker (uden særlig meget tøj på) op fra bagsædet :lol: De virkede lidt febrilske, men jeg kunne jo kun vinke afværgende til dem og gå tilbage til M&M - lidt grinende over, at jeg troede at dette var MIT hemmelige sted :stupid:

Det har jeg også prøvet på vores hemmelige sted.

Vi kom gående - hundene løse - hen ad stien. På et af de små indhak holder der en bil. Hundene løber lidt i forvejen og opdager, at den ene bagdør står åben. Jeg får kaldt hundene til mig og fortsætter ned ad stien. Jeg sniger mig til et kig over skulderen, hvor jeg kunne se to par fødder stikke ud af bagdøren og en bar numse længere inde i bilen.

Kæft de må have fået sig et chok, da der pludselig står to labber og kigger ind i bilen til dem ....

Det var en dag, hvor der var lovet storm, så de havde sikkert tænkt, at de havde stedet for sig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites