Gæst LuiseN Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Kære hunde-mennesker Jeg har længe gået og overvejet om jeg skulle begynde at råfodre Stella, men jeg tumler med nogle spørgsmål, hvor jeg håber at I som barfer, kan hjælpe mig lidt. Stella bliver ofte passet hos mine forældre. Og det er så nemt, at jeg bare kan lave foderpakker med tørfoder og sende med, når Stella skal passes der. Og Stella's mor bor jo oppe hos mine forældre og hun bliver absolut ikke fodret med noget kvalitet (kender I de mennesker, som køber det foder, som nu lige er på tilbud). - Vil det ikke nærmest være tortur at smide et stykke lækkert kød til Stella, mens hendes mor skal kæmpe med hendes kedelige tørfoder? - Og kan man eventuelt fodre Stella med et tørfoder når hun bliver passet hos mine forældre og så blive barfet derhjemme, eller er det fuldstændig udelukket, sådan at "skifte" foder hele tiden? - Hvordan gør I selv, når hunden skal passes? Det kan være at der kommer flere spørgsmål. På forhånd tak :5up: Hilsen Luise og Stella Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Hvis hendes mave kan tåle det, kan du sagtens give hende tørfoder med op til dine forældre:-D Min hund bliver ikke passet, så det aner jeg ikke helt, men skal hun, så er jeg sikker på at de, der skal passe hende, godt ville give det rå. Det laver man jo også bare "madpakker" af:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Når man er vandt til barf, så bliver selv det kedeligste tørkost vildt interessant - i starten brugte jeg en masse krudt, når vi var ude at rejse, på at finde kød, nu tager jeg bare tørkost med (du kan få noget afsindigt dyrt frysetørret, K9natural, som er lige så godt som rigtig barf, men tørkost er nu engang det nemmeste) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten90 Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Min hund får en madpakke med når han bliver passet ved mine forældre - Imens deres hund æder sit kedelige tørkost, suppleret med det billigste dåsemad på markedet. Da vi i forvejen har portionsposer i fryseren gør det jo ingen forskel om det skal serveres hjemme eller andre steder. Nogle gange har jeg tørrede snaks med til mine forældres hund, der plejer at vække glæde, men tror aldrig hun har misundt Futte sit kød. Mht. at bruge både råt og tørt... Ja, hvorfor ikke? Det eneste du skal være opmærksom på er ikke at give det i samme måltid da det ikke har samme passagetid, og derved vil din hund ikke få det optimale ud af det. Men hvis man er religiøs omkring barf er det jo klart no-go Og husk, som JeanetteH skriver, at det vigtigste er hvad din hund trives med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts