Hop til indhold

Hvad med en kategori ,, brugervejledning ,,


Gæst Bjørnedrengen
 Share

Recommended Posts

Gæst Bjørnedrengen

Ja, så er den gal igen. :roll: Nu har jeg lige opdaget, at man også kan give LIKES. Men hvordan pokker jeg skal gøre , kan jeg altså bare ikke finde ud af. :shock:

Jeg må hellere indrømme at jeg er absolut ikke det helt store geni, til at finde rundt i sådan noget her, så i vil nok komme til at høre et HÆÆÆLPPP ret tit fra mig af.:stupid:

For jeg skal have skåret det ud i PAP. :oops:

 

Så det kunne måske være en god ide at oprette sådan en kategori for sådan nogle som mig. :lol:

 

Og nu skal det nok lige passe, at der er en brugervejledning et eller andet sted, som jeg ikke har set.:???: Men så kan jeg kun sige at det er ,, TYPISK MIG,, LOOL.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi, ja forummet er ret stort og der er en hel del at sætte sig ind i! De fleste lærer dog ret hurtigt hvordan de bruger forummet, men du har ret i at der nok burde findes en "brugervejledning". Jeg aner ikke om der allerede findes én, dog...

 

Vi har både "like", "tak" og "karma" her i forummet, og det er lidt forskelligt hvordan folk bruger det. Hvis du kigger på bjælken under det skrevne indlæg, så finder du "tak" med tommelfingeren opad. Til højre for den er der en stjerne - det er "karma". Hvis du så kigger aller længst til højre på bjælken så er der en "taleboble" med et + efter - hvis du kører musen opad derfra, så ligger "like" der, over bjælken.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...