Hop til indhold

Legekammerater/gåtursvenner søges i Odense

MichelleH
 Share

Recommended Posts

Hej:)

Jeg har to skønne cavalier piger på henholdsvis 4 år og 6 mdr, som søger nogle andre søde hunde at gå tur sammen eller lege med. De er ikke vildt begejstret for store hunde, men som gåtursvenner vil det være god træning. Chilli på 4 er meget rolig, og ikke det store legebarn mere, men lille Nellie vil gerne lege med andre på hendes størrelse.

Synes nogen gange det er lidt kedeligt at gå tur alene, og ofte slet ikke møde nogen andre, og jeg er sikkert ikke den eneste der har det sådan:) Og møder vi andre må de ofte ikke hilse. Vi bor i Odense SV ved dyrskuepladsen, ouh og tusindårsskoven, men kan godt komme lidt rundt i byen.

Så skulle vi være heldige at nogen skulle have lyst? :)

022.jpg

016.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du ved hvor seminariet ligger, der er en stor fodboldbane.. og hver dag kl 16-17 stykker er der en masse i området der mødes og har "hundetræf". Jeg er selv flyttet til Sønderborg, men boede på kollegiet ved siden af i 7 år og kom der med Cookie i godt 5 år fra hun var helt lille. Der er både store og små :)

Link til indlæg
Del på andre sites