Hop til indhold

Hvis valget var frit;


Trinek
 Share

Recommended Posts

Ville jeg bo på en firlænget, med heste i løsdrift, og spaniels i forskellige afskygninger.:klap:

Men da banker sætter begrænsninger for udlevelse af fantasier omkring mindre mini zoo´s, har jeg sat mig lykkelig med mand og 2 børn i rækkehus. Husets nyeste beboer er Trille på nu 4 år, Cavalier King Charles Spaniel, og ukronet sofakartoffel.

 

Efter oceaner af plagen fra min og børnenes side, endte kompromisset med en brugt tæve, med stambog, og stadig i nogenlunde stand. Størrelsen var mindre end Cocker, men større en Chihuahua. Trille blev fundet på DBA, tidligere avlshund/familie hund, og med en charme uden lige. Kærlighed ved første blik:lun:

 

Trille, eller Rulle som min 4 årige kaldte hende i starten (kartoffel/kartoffel) har indtaget det lille hus med storm. Hun kaster sig ind i familien med store brune øjne, og en hjertevarme sjælden set.

Vi havde dog lidt start vanskeligheder hvor der blev nægtet at spise det medbragte foder, og der lige skulle et par forsøg til før vi var populære omkring fodervalg, og hvor der var vitaminer og næring nok i til hun IKKE smed pelsen.

Nu er hun en meget veltrænet, fjollet og magelig hund, og hun lærer utrolig hurtigt. Men i regnvejr er hun mest til sofaen.:stupid:

 

Iphone 156.jpg

 

Iphone 162.jpg

 

Iphone 157.jpg

Iphone 179.jpg

 

Og lige en tilståelse. :engel: Jeg har stalket jer i et par måneder nu(Ikke på den klamme måde, nok mere den nysgerrige), og jeg kan ikke forstå hvordan i får jeres billeder større?? Mine er måske lidt vattede.

 

Men hej til jer alle, fra Trille og Trine:vinken:

Redigeret af Trinek
Taste fejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr hun er fin :lun:

 

Velkommen til her :-D

 

Når du har sat billeder ind, så dobbelklik på billedet, så kan du vælge størrelse :-) Andre overfører dem fra eksterne albums, photobucket og deslige. Jeg har brugt TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting nogen gange, uploaded mine billeder dertil og så kopieret imagekoden herind :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...