Gæst ChiDreams Skrevet Oktober 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hej Vi har hørt lidt om klikkertræning og det at bruge en klikker skulle være super godt.. Er der nogle af jer der bruger det? Hvordan indlærer man kommandoer "sit,dæk m.m." ved brug af en klikker? Ja, hvordan kommer man igang på bedst mulig måde hvis man vælger dette? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Jeg bruger klikker, syntes det var vildt svært i starten, nu synes jeg bare det er svært - er slet ikke ekspert, men du kan prøve at søge på shaping, så kommer der en masse frem (klikkeren kan også bruges til andet end shaping) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ANGI Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Der er et gratis mail kursus i klikker på Alt om hund og hundetrning! - hundebger, hundeudstyr, klikkertrning, hundeskole Men gør dig klart om, du vil benytte shaping metoden som populært bliver kaldt klikkertræning - eller du bare ønsker at klikke på klikkeren istedet for at sige "dygtig" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Jeg bruger klikkeren, når jeg "behøver" det, prøv at finde et kursus, rigtig mange bruger klikkeren forkert, det er rigtig godt at få én, til at se hvad/hvornår der bliver klikket for, da det drejer sig om præcision. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts