Gæst nadia Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Ja, er der nogle der kan anbefale en kiropraktor eller andet/andre som er super dygtig, til at finde ud af hvad der er galt med hundens ben..? bor på sydsjælland, så håbede der var noget hernede.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Charlotte Frigast i Ringsted: http://www.123hjemmeside.dk/CharlotteFrigast/14088929 Sune på Fakse Dyrehospital: http://www.faxedyrehospital.dk/Default.aspx?ID=19 De er nok de nærmeste. Men har du fået taget røngten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 nej har ikke fået taget røngten.. hun fejler ikke noget lige pt.. men hun har løse led og er lidt klodset.. jeg går jævnligt til dyrlægen med hende.. men ville gerne finde en kiropraktor og se om han/hun kan evt finde en løsning på hvad jeg kan gøre for at hjælpe min hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Oktober 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2012 Der er også Maja Guldborg Kiropraktik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret Oktober 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2012 er der nogle tættere på vordingborg, næstved måske..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2012 Der findes ikke så mange uddannede dyrekiropraktorer, nej. Så du kommer nok til at køre efter dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Oktober 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2012 er der nogle tættere på vordingborg, næstved måske..? Du kan spørge Vordingborg Dyrehospital om Sune fra Faxe kommer derned nogle gange. Jeg ved, nogle af dyrlægerne er begge steder. Ellers kan du google vet. kiropraktor og se hvad der kommer op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret Oktober 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2012 jeg har prøvet at google det, meeen jeg blev ikke klogere, jeg kan fare vild i min lomme, så alt det på google hjælper mig ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Oktober 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2012 jeg har prøvet at google det, meeen jeg blev ikke klogere, jeg kan fare vild i min lomme, så alt det på google hjælper mig ikke Jeg farer vild, bare jeg drejer rundt om mig selv, giver postnumrene dig ikke en ide om hvor kiropraktoren holder til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 postnumre gør mig heller ikke synderligt klogere nej:P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 postnumre gør mig heller ikke synderligt klogere nej:P Okay, postnumre og kort kan findes på nettet, så du kan se hvor kiropraktoren bor. Fandt du en? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 nej jeg har desværre ikke fundet en endnu... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts