Hop til indhold

puha det er hårdt i dag :o(


guanomo
 Share

Recommended Posts

så fik jeg afleveret Cujo i hundepension :megaked:

 

det var dæleme hårdt, vi stoppede halvvejs ved en lille rasteplads og brugte lidt tid på at gå rundt i skoven og få tisset af (os begge 2 :mrgreen:)

 

Det trak lidt i øjenkrogene da hun lukket lågen ind til ham og jeg så gik, turde ikke kigge bagud :megaked:

og så havde bilanlægget den frækhed at spille den her sang

 

http://www.islandrecords.com/site/av.php?bclid=1290867743&bcvid=1279706557

 

2 gange på vej hjem var jeg ved at køre galt, kunne simpelthen ikke koncentrere mig om at styre bilen..

 

skulle lige ud med, sidder sku og bliver trist igen ... ihhhhh

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
jo tak :-) det gik vist fint, han var meget glad for at komme hjem og sov hele aften, vi var også glade for han kom hjem. Alt var gået fint sagde hun.

 

Han virker ikke påvirket af det andet end at han nu hænger mig endnu mere i røven end før :mrgreen:

 

 

Dejligt at han er kommet hjem og havde en god ferie :-) .....det er virkeligt hårdt at aflevere vovse ved en kennel...man kan jo ikke forklare dem hvorfor, og hvornår man kommer tilbage :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Dejligt at det gik godt og det er altid hårdt at aflevere sin hund til pasning, hvad enten det er pension eller privat-pasning.

 

Kan godt forstå han hænger i enden på dig. Han skal jo være sikker på, at du ikke forlader ham :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...