Tullemus Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Nogen, der kender eller har set denne lidt specielle hund, der forsvandt for 3 år siden ? Man kan læse mere om omstændighederne ved hans forsvinden i linket, som er fra Efterlysningsgruppen for dyr på FB: Foto's van Efterlysningsgruppen for dyr!! | Facebook Arthur har været savnet omkring 3 år, Arthur forsvandt fra Thyregod 7323 Give. Jeg har haft forlagt hans Chip nr , og har derfor ikke kunne få meget hjælp, men nu er det . Jeg har af omveje hørt han er på Ikast egnen, hos en dame. Jeg Ber jer ved i hvor han er eller har set ham, vil jeg gerne høre fra jer, i må gerne være anonyme. [email protected] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Undskyld mit sure opstød. Men hvor savnet er hunden hvis der kan gå 3 år før man får fat i chip nummeret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2013 Ser lige inde på FB :Efterlysningsgruppen for dyr, at Arthur er fundet hos en mand på Lolland og at oprindelige ejer og hund bliver genforenet i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2013 Undskyld mit sure opstød. Men hvor savnet er hunden hvis der kan gå 3 år før man får fat i chip nummeret? Ja det er latterligt! Man kan til enhver tid ringe til Hunderegisteret og få hjælp. Og lidt synd for hunden, der sikkert har knyttet sig til sin nye ejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2013 Ja det er latterligt! Man kan til enhver tid ringe til Hunderegisteret og få hjælp. Og lidt synd for hunden, der sikkert har knyttet sig til sin nye ejer Han har i følge retmæssige ejer været igennem mange hænder i de tre år, der er gået, så hvilken hund , det er hun overtager i morgen, kan man jo kun gisne om. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts