Hop til indhold

Nogle gange er hunde bare.....


Buddha
 Share

Recommended Posts

:lol::lol: Ozzie :lun: Det er helt vildt så mange meninger hun har om hvordan verden skal være. Imponerende at hun kan kende forskel på fuglene!

 

Hvor ville jeg godt prøve at leve sammen med Ozzie, bare en uges tid :sjov:

 

Det ville jeg også gerne, hun lyder bare så skøn :lun:

 

I er så søde! :lun:

 

Og ja, hun har virkelig mange meninger, og hun har naturligvis altid ret. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

orv jeg er kommet i tanke om en ting sheila gør, som ikke er sådan særlig klogt.. I hvertfald mangler hendes ellers udemærkede instinkt for opgaven lige en lille del..

 

Når hun finder et lækkert ben på turen, som feks et rådyrunderben med klov idag, så bærer hun det stolt med. Jeg har så fundet ud af at hvis hun bare får lov at bære det lidt, så skal det graves ned og jeg slipper for at skulle tage klamt ben fra hende og hun er glad og lykkelig over at have "puttet penge i banken".;)

 

Men sådan et rådyrben er ret langt i det..og det hul hun graver er sådan ret smalt i det..det passer med andre ord ikke sammen...og når hun lægger benet på tværs af hullet, så bliver hullet jo ikke rigtig brugt, men det er hun da ligeglad med! Nu skal er jord på, så hun skraber med møje og besvær hård jord med næsen mod benet, som det jo tager en krig at dække til på den måde, hehe

 

Men sød er hun når hun stå der og dutter jord på benet og forsøger at sikre sig at det hele er dækket til:)

Link til indlæg
Del på andre sites

På vores gåtur i går oplevede jeg lige endnu en af de gange hvor Luna ikke helt tænkte sig om :blink:

 

Hun får færd af noget på den anden side af en ret bred å (1,5-2 meter) og beslutter sig impulsivt for at hoppe over på den anden side, men hun glemmer lige, at selv om hun sagtens kan springe så langt, så rækker snoren altså ikke til hele turen...

 

Så hun ender lige midt i den dybe å med et ordentlig plask :lol:

 

Men nu da hun alligevel var våd, og jeg var kommet tættere på så snoren kunne nå, så benyttede hun lejligheden til at undersøge den anden bred, og på tilbagevejen svømmede hun bare over, hun var jo som sagt allerede våd :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

På vores gåtur i går oplevede jeg lige endnu en af de gange hvor Luna ikke helt tænkte sig om :blink:

 

Hun får færd af noget på den anden side af en ret bred å (1,5-2 meter) og beslutter sig impulsivt for at hoppe over på den anden side, men hun glemmer lige, at selv om hun sagtens kan springe så langt, så rækker snoren altså ikke til hele turen...

 

Så hun ender lige midt i den dybe å med et ordentlig plask :lol:

 

Men nu da hun alligevel var våd, og jeg var kommet tættere på så snoren kunne nå, så benyttede hun lejligheden til at undersøge den anden bred, og på tilbagevejen svømmede hun bare over, hun var jo som sagt allerede våd :mrgreen:

 

Hihi. Frisk pige!

Link til indlæg
Del på andre sites

For 14 dage siden hvor jeg var gået i seng og min kæreste var ved at lukke computeren ned kommer der et GIGA hyl og Freja kommer spurtende ind i soveværelset til mig som var døden efter hende. Jeg springer ud af sengen for tænker straks om der er en kniv fra køkkenbordet der har ramt hende, en gryde der er faldt ned over hende - ja man får mange tanker første gang hunden lyder som er den ved at dø. At jeg så ikke tænker realistisk med at der er mindst 1,5 m op på køkkenbordet og at hunden er mikro lille rammer mig ikke. Jeg går ud i køkkenet hvorfra hun kom, efter at jeg havde tjekket om hunden bløder - og ser så hvem der var snigmorderen som Freja stak af fra. Det var åbenbart hendes fodbold som hun kom til at skubbe til med måsen imens hun drak lidt vand. Og formåeder at bolden så har trillet tilbage ind i hende...

 

FARLIG FARLIG bold... Det er hvert fald slut nu med at drikke vand inden sengetid og når lyset er slukket. Vi har hvert fald været nødt til at have et lille lys tændt i køkkenet når der er mørkt efterfølgende før at hun tør selv at gå derud...

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, vi kan også tage for en uge siden hvor vi gik en tur inde i byen. Freja har i forvejen en ide om at når der blæser så skal hun kaste sig rundt som om at vinden skubber til hende. Mega grineren - men glæder mig da til når der begynder at blæse for alvor.. .

 

Nå men tilbage til sidste uge. Vi gik inde i byen og der blæste så lidt, så hun gik og fjollede. På en eller anden måde præsterede hun at at træde en slikkepind der ligger på jorden op mellem trædepuderne, ikke så den ikke gør ondt - men således at den bare følger med når hun går. Forstil jer så en kombination af denne "kæmpe" vind der kaster hende rundt, samtidig med at hun går på 3 ben og forsøger at ryste denne klistrende slikkepind af poten...

- vil bare lige påpege at det var mega svært at få fat i hende og fjerne denne slikkepind (dumme dumme vind) - samtidig med at man er ved at brække sig af grin...

 

 

Man kan da ikke andet end at elske sådanne skønne hunde og episoder :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...